loading...
hamechidan212
mohamad بازدید : 17 سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

تولیدی شلوار زنانه در تهران

بسیاری از مردان ترانس بهتر در لباس زنانه قرار می گیرند ، اما به بریدگی هایی که منحنی های زنان را برجسته می کند اهمیتی نمی دهند. متأسفانه ، کت و شلوارهای مردانه سنتی متناسب کاملاً متناسب نیستند. در پاسخ ، صنعتی برای افراد ناسازگار جنسیتی برای خرید لباس با برشی متناسب با آنها شکل گرفته است. Bindle & Keep ، یک شرکت خیاط سفارشی در بروکلین ، نیویورک با کت و شلوارهای شیک و سفارشی که می تواند متناسب با ترجیحات مشتری باشد ، پیشتاز بوده است. با افزایش بازار غیر مطابق جنسیت ، تعداد طراحان مد که نیازهای آنها را برآورده می کنند نیز افزایش یافته است. همانطور که یکی از مشتریان Bindle & Keep در مستند HBO Suited اظهار داشت، "من واقعاً نمی خواهم کسی بتواند مرا از بین افراد مختلف انتخاب کند و مانند" بر روی این بدن منحنی هایی وجود دارد که منطقی نیست ".

تولیدی شلوار زنانه در اصفهان

تولیدی شلوار زنانه در تهران . هر بار یک پا

شلوار ، اگرچه اکنون بخشی از جریان اصلی زنان است ، اما همچنان نمادی برای تکامل حقوق برابر است. موضوع دکمه داغ این که زنی نمی خواهد دامن بپوشد همچنان شعله ور می شود و اخبار پر از رسوایی های ناشی از نفس نفس زدن است ، از مهمانداران پرواز فوق الذکر تا یک سالخورده دبیرستان پنسیلوانیا که از ورود به محرومیت خودداری می کند زیرا او تصمیم گرفت لباس تاکسیدو بپوشید.

تولیدی شلوار زنانه در تهران

بنابراین ، دفعه بعدی که شلوار مورد علاقه خود را بیرون می کشید ، لحظه ای وقت بگذارید و قدردان یک قرن تلاشی باشید که در هنگام پوشیدن لباس در بیرون از شما طفره نمی رود و دستگیر نمی شوید. آنها را به صورت نمادین در نظر بگیرید ، به عنوان معیار اندازه گیری مبارزه برای حقوق زنان (و ترانس) ، اما همچنین تا چه حد باید طی شود. سپس ، آن شلوار را بپوش ، بیرون برو و مانند قهرمان شلوار کاترین هپبورن ، همانطور که دوست داری زندگی کن.

 تولیدی شلوار زنانه در تهران

 برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 9 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

خرید عمده تیشرت در تهران

اما فقط فقط

صرف نظر از آرزوهای شما در فضای باز (یا فقدان آن) ، چکمه های کوهنوردی مقاوم در طول چند سال گذشته خود را به عنوان لوازم ضروری کفش در هوای ناپایدار تثبیت کرده اند - به ویژه در میان مردان تیزبین که توانایی کفش را برای روبرو کردن با تمام سبک های هواشناسی به سبک خود دارند.

خرید عمده تیشرت در اصفهان

ما در ورزش های ماجراجویی متخصص نیستیم ، بنابراین توصیه می کنیم چکمه هایی برای زمین های کاملاً سخت را به افراد حرفه ای اختصاص دهیم. اگرچه کاری که می توانیم انجام دهیم ، پیشنهاد طرح هایی است که برای پیمایش در خیابان های شهر ، جلسات سنگین پیاده روی سگ ها و سفرهای گاه به گاه به میخانه های حومه شهر ایده آل است.

خرید عمده تیشرت در تهران . شما به یک جفت احتیاج دارید که سطح راحتی ، پشتیبانی از مچ پا و سایر ویژگی های ارتوپدی جعبه تیک تیک مانند آسترهای چرمی کامل و پایه های بالشتی را ارائه دهد. (اگرچه می توانید آن را گونی کنید و یک جفت زیبا و به سختی عملی جیر از یک طراح مد بالا که کوهی در زندگی آنها ندیده است دریافت کنید.)

خرید عمده تیشرت در تهران

تیم آنها را با دیگر سخت به عنوان قدیمی چکمه های مردانه محصولات اساسی مانند جین خام ، مخمل نخی راه راه، پارچه جناغی بافتن یا جامه فلانل یا پشمی پیراهن و کابل گره ژاکت کش باف پشمی . همچنین می توانید آنها را با باران و پشم گوسفند وجانوران دیگر جفت کنید تا کاملاً به روند خارج از منزل متصل شوند. یا جسور باشید و از آنها به عنوان نقطه مقابل قابل توجه خیاطی استفاده کنید - فقط برای مصاحبه شغلی بعدی شما نیست.

 خرید عمده تیشرت در تهران

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 16 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحی لوگو در اصفهان

دنبال کن روند ، اما نه بیش از حد

قبل از شروع ، ما باید یک قانون مهم را به شما یادآوری کنیم که هنگام ایجاد آرم خود باید آن را دنبال کنید . همانطور که در مقاله ما در مورد  6 ملاک یک آرم خوب ذکر شد آرم شما باید بی پایان باشد. 

طراحی لوگو در اصفهان . بنابراین ، مهم است که از روندهای جدید الهام بگیرید و توجه داشته باشید که باید آرم را انتخاب کنید که با گذشت زمان ادامه یابد   .. این بدان معناست که شما مجبور نیستید هر بار که روند جدیدی شروع می شود ، آرم خود را دوباره انجام دهید . به همین ترتیب ، یک آرم عالی گرایش های جدیدی ایجاد خواهد کرد زیرا سایر سازندگان آرم از آن الهام می گیرند  .!

طراحی لوگو در اصفهان

یادآوری روند سال 2019 

چندین روند که سال گذشته در مورد آنها صحبت کردیم هنوز ادامه دارد مربوط که در 2020 .  اول ، از آنجا که ما در دنیای وب و چاپ زندگی می کنیم ، داشتن یک آرم قابل تکرار مهم است ، به این معنی که می توان آن را به راحتی در قالب های مختلف استفاده کرد.. شما باید بتوانید از آرم و مارک خود در همه جا استفاده کنید ، چه به عنوان نمادی در شبکه های اجتماعی و چه در وب سایت خود ، مانند Favicon یا روی کارت ویزیت . چرا یک نسخه سیاه و سفید برای چاپ ندارید    ؟ چرا در جایی که فقط حرف اول نام یا نشان شرکت خود را دارید تغییر ایجاد نمی کنید؟ اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، می توانید مقاله ما را در مورد آن بخوانید   5 نوع آرم و آرم مورد  نگاهی به نظر خود بیندازید  .

طراحی لوگو در اصفهان

 طراحی لوگو در اصفهان

برای مشاهده تعرفه ها و سفارش کلیک کنید.

منبع : otters.ir

 

mohamad بازدید : 15 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

چاپ کارت ویزیت در اصفهان

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت 

 

  1. 1. یک ترکیب بندی مناسب ، جذاب و جدید داشته باشید. 

۲. از نظر بصری به سرعت مخاطب را جذب می کند. 

  1. 3. فضاهای مثبت و منفی متعادل داشته باشید. 
  2. 4. از قلم های مربوط به تم استفاده کنید . به عنوان مثال ، کارت ویزیت وکیل به یک فونت رسمی و سنگین احتیاج دارد ، در حالی که کارت ویزیت یک ورزشکار پرورش اندام می تواند فونت تبلیغاتی بیشتری داشته باشد ، یا کارت ویزیت یک طراح گرافیک کاملاً بدون ساختار است...

چاپ کارت ویزیت در اصفهان . 5. آرم های تصویر و متن باید در بهترین حالت و در بهترین ترکیب باشند. 

  1. 6. رنگ کارت ویزیت بسیار مهم است . رنگ ها طراحی را جذاب و فریبنده می کنند. رنگ ها همچنین بر خوانایی متن تأثیر می گذارند. کنتراست باید به دقت مشاهده شود. به عنوان مثال ، از نوشتن متن با رنگ خاکستری روی زمینه سفید خودداری کنید ، زیرا باعث کاهش خوانایی متن و جذابیت کارت می شود. در حقیقت یک طراح گرافیک  باید به خوبی با رنگ ها آشنا باشد و از روانشناسی رنگ شناخت کاملی داشته باشد. استفاده از رنگ های اضافی فضای کارت را بهم ریخته و بیننده را گیج می کند. . 

طراحی و چاپ کارت ویزیت در اصفهان

  1. 7. باید دانست که هر حرفه و شغلی ویژگی های خاص خود را دارد . بنابراین روحیه و نکات مهم در طراحی مربوط به هر حرفه و شغل متفاوت خواهد بود.

چاپ کارت ویزیت در اصفهان

  1. 8. توجه به ساختارشکنی در طراحی کارت ویزیت می تواند آن کارت را برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار کند . کارت ویزیت هایی که شلوغ هستند به سرعت از ذهن مخاطب پاک می شوند ، در حالی که یک کارت ویزیت انفرادی با طراحی حرفه ای و ساده و یک کارت ویزیت که در آن معیارهای معمول و قدیمی طراحی بهم خورده و از بین می رود. مدت زمان طولانی تری در ذهن مخاطب ثبت می شود.

 چاپ کارت ویزیت در اصفهان

برای مشاهده تعرفه ها و سفارش کلیک کنید.

منبع : otters.ir

mohamad بازدید : 21 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده سوتین در تهران

وی گفت: "من فکر می کنم که ما در واقع به عنوان زنانی آموزش دیده ایم که" اگر اندازه برش کوکی نمی پوشید ، پس چیزی برای شما وجود ندارد ". برای مقابله با این احساس ، ThirdLove سوتین هایی در اندازه فنجان AA را به من می فروشد ، از جمله گزینه های نیمه فنجان.

برای دریافت آخرین توصیه های ما مستقیماً به صندوق ورودی خود ، در خبرنامه هفتگی Wirecutter ثبت نام کنید.

خرید عمده سوتین در تهران . کورا هارینگتون ، نویسنده کتاب " در جزئیات صمیمی: لباس زیر را چگونه انتخاب کنیم ، بپوشیم و دوست داشته باشیم " و سردبیر وبلاگ لباس زیر زن معتاد ، از تعداد تکرار شده 80 درصد به اضافه کتاب خود اجتناب می کند. او نتوانست آن را تأیید کند و علاقه ای به تکرار رقمی ندارد که باعث شود مردم قبل از شروع خرید احساس کنند که شکست خورده اند.

خرید عمده سوتین در اصفهان

خانم هارینگتون گفت: "من حداقل تا زمانی که در مورد لباس زیر می نوشتم این آمار را شنیده ام." وی گفت ، استفاده از سوتین به عنوان یک کار روزمره ، یا به عنوان کاری که خانمها مرتکب اشتباه می شوند ، یا اینکه آنها بدن خود را خیلی خوب نمی شناسند ، "مردم را دعوت نمی کند تا وارد شوند و در مورد سوتین بیشتر بدانند."

خرید عمده سوتین در اصفهان . بیش از اندازه روی برچسب فکر کنید

خانم هرینگتون تشخیص می دهد که خرید سوتین ممکن است دشوار باشد اما گفت که هیچ وقت زمان بهتری برای این کار نبوده است. خرید آنلاین به این معنی است که مردم به گزینه های موجود در همسایگی خود محدود نمی شوند و مارک های لباس زیر اکنون خطوطی را در اندازه های بیشتری فراتر از لیوان های D معرفی می کنند. ( خط Savage x Fenty ریحانا این کار را انجام می دهد.)

خرید عمده سوتین در تهران

خرید عمده سوتین در اصفهان

 خرید عمده سوتین در تهران

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 56 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

گزینه های نامرئی

بیایید آن را ساده نگه داریم. M&S بهترین لباس زیر نامرئی را انجام می دهد: دستمال کاغذی ، بند شلوارک و شلوارک کوتاه که درز زیر تنگترین بدنه را نشان نمی دهد. مجموعه میکرولیاف آنها یک ماده اصلی است. به ما اعتماد کنید اگر می خواهید یک گزینه جایگزین کمی جذاب داشته باشید ، آویزهای توری بدون درز Cosabella بسیار عالی هستند.

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران . مجسمه سازی لباس

گاهی اوقات یک لباس لباس های محکم و محکم می خواهد - و لباس اصلی ، Spanx واقعا بهترین است. چه به یک لباس شلوار کامل ، شلوار بلند بلند در اواسط ران یا لباس کوتاه مجسمه سازی احتیاج دارید ، آنها پشت شما را گرفته اند (به معنای واقعی کلمه).

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان . حالت ذهنی آلی

این فقط اعتبارات زیست محیطی نیست که این مارک های پنبه ای ارگانیک را متمایز می کند - فیدهای فردی اینستاگرام آنها یک جشن هنری از زنان ، دامنه سن ، تنوع و اندازه است. از برچسب Talk Under Light مستقر در بارسلون استفاده کنید ، که عکسهای آفتابگیر آن از تاپ های نامتقارن محصولات و لباسهای مخصوص بدنه تعلیق باعث می شود که اصول لباس زیر ایجاد شود یا مارک The Nude Label مستقر در والنسیا ، که مجموعه ای از مجموعه های غیر سمی رنگ شده (از یاس بنفش و توت) به اوچر) هر رنگ پوست را تکمیل می کند. در همین حال ، Pansy مستقر در کالیفرنیا یک کالای عالی برای دو قطعه دور کمر است که حتی با اسکرچ موی متناسب برای آن روزهای زیبا در استراحت در اطراف خانه ارائه می شود.

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان

 پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 20 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش سئو در اصفهان

6. آفلاین و محلی

همانطور که خوب می دانیم مصرف کنندگان برای اطلاع از فعالیتهای آفلاین خود از تحقیقات آنلاین استفاده می کنندبینش استخراج سئو ، به مبارزات آفلاین و محلی نیز اطلاع می دهد.

آموزش سئو در اصفهان

از دیدگاه خدمات ، از نظرات تا سوالات آنلاین ، آنچه مصرف کنندگان می خواهند در فضای دیجیتال بدانند می تواند منجر به شروع مکالمه در فضای فیزیکی شودنمایندگان خدمات مشتری خود را با این بینش مسلح کنید تا تعاملات حضوری معنی دارتری داشته باشید و در نهایت روابط مشتری را تعمیق بخشید.

آموزش سئو در اصفهان . اطلاع از تجربه فروشگاهی با بینش سئو به آموزش فروش ختم نمی شوددر درک اصطلاحات جستجو که هیچ نتیجه ای نداشته است ، مواردی را که مشتریان شما می خواهند ارائه دهید ، به شما ارائه می دهد ، فرصت هایی را برای محصولات جدید و یا متنوع سازی خدمات شما فراهم می کند.

آموزش سئو در اصفهان

7. درآمد و تولید سرب

جذب مشتری می تواند هزینه بر باشدما می دانیم که استراتژی های ورودی موثرترین هستند و SEO منبع اصلی هدایت استبه جای سرمایه گذاری ساعت های بی شماری در استراتژی های بازاریابی خارج از کشور ، جلب مشتری با اطلاعات مورد نیاز - در صورت نیاز - به عنوان تحقیق و بررسی در طول سفر خرید ، راهی مقرون به صرفه برای تولید سرب فراهم می کند.

چه B2B یا B2C ، درآمد وقتی رشد می کند که محتوای مناسب و در زمان مناسب به مشتری مناسب تحویل داده شودبهینه سازی محتوای آنلاین در بین کانال ها می تواند باعث ایجاد ترافیک بیشتر ، تبدیل بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر شود.

از دیگر دوره های آموزشی کاریزما، آموزش فتوشاپ در اصفهان و آموزش طراحی سایت در اصفهان می باشد. می توانید با کلیک بر روی هر کدام وارد دوره مربوطه شوید.

 آموزش سئو در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 19 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش فتوشاپ در اصفهان

درس 7: درک لایه ها

مقدمه

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه مردم با فتوشاپ به چنین نتایج عالی می رسند؟ در حالی که بسیاری از تکنیک های ویرایش تصویر وجود دارد ، تقریباً در هر پروژه یک ابزار برای حرفه ای های فتوشاپ وجود داردلایه ها یادگیری نحوه استفاده از لایه ها احتمالاً مهمترین کاری است که می توانید برای بهبود مهارت های فتوشاپ انجام دهید

آموزشگاه فتوشاپ در اصفهان . در این درس ، ما به نحوه کار لایه ها ، انواع مختلف لایه ها و اصول ایجاد و استفاده از لایه ها خواهیم پرداخت.

آموزش فتوشاپ در اصفهان

اگر می خواهید این درس را همراهی کنید ، می توانید فایل نمونه ما را بارگیری کنید . ما در حال برنامه ریزی هستیم که این پرونده را به عنوان پیوست ایمیل ارسال کنیم و به صورت آنلاین ارسال کنیم.

آموزش فتوشاپ اصفهان. لایه ها چیست؟

می توانید لایه ها را به صورت صفحات شیشه ای شفافی که روی هم قرار گرفته اند ، تصور کنید ، که باعث می شود قسمتهای مختلف هر لایه خودنمایی کندانواع مختلفی از لایه ها وجود دارد که در فتوشاپ استفاده خواهید کرد ، و آنها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

آموزش فتوشاپ در اصفهان

لایه های محتوا : این لایه ها شامل انواع مختلفی از محتوا مانند عکس ، متن و اشکال هستند .

Adjustment لایه ها : این لایه ها به شما امکان می دهند تا تنظیماتی مانند اشباع یا روشنایی را در لایه های زیر آنها اعمال کنید لایه های تنظیم نوعی ویرایش غیر مخرب است زیرا در واقع هیچ تغییری در مورد تصویر اصلی ایجاد نمی کند.

از دیگر دوره های آموزشی کاریزما، آموزش سئو در اصفهان و آموزش طراحی سایت در اصفهان می باشد. می توانید با کلیک بر روی هر کدام وارد دوره مربوطه شوید.

 آموزش فتوشاپ در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 13 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش طراحی سایت در اصفهان

برنامه نویس عملی توسط اندرو هانت و دیوید توماس

ممکن است اکثر روشهای توسعه نرم افزار در Pragmatic در ظاهر ساده به نظر برسد ، اما داخلی سازی آنها می تواند یک تمرین کاملاً حرفه ای باشداین کتاب به جای آموزش اینکه چه چیزی را برنامه ریزی کنید ، راهنمایی در مورد نحوه برنامه نویسی ارائه می دهد.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

هانت و توماس رویکردی برای توسعه نرم افزار ارائه می دهند که فراتر از تایپ کد یا نمونه های پیوند کپی استاین کتاب 70 نکته و حکایت عملی را که طی سالهای گذشته توسط برنامه نویسان موفق آموخته ایم ، از تسلط بر محیط توسعه ، افتخار به کار و رفع مشکلات هنگام بروز مشکلات ، به جای گذاشتن برای دیگران ، تجزیه و تحلیل می کند.

آموزش طراحی سایت در اصفهان . این کتاب به جای آموزش اینکه چه چیزی را برنامه ریزی کند ، راهنمایی های ارزشمندی در مورد چگونگی برنامه نویسی در مرز پروژه های دنیای واقعی ارائه می دهداین برنامه با برنامه های عملی "مشاوره زندگی" برای هر توسعه دهنده وب پر شده است.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

کتابهایی در زمینه تجارت

طراحی یک شغل است توسط مایک مونتیرو

طراحی یک کار است - یک واقعیت طراحان اغلب به نفع تمرکز بر کار خود چشم پوشی می کنندمایک به درستی اولین کتاب خود را "راهنمای امرار معاش به عنوان یک طراح" می نامد و آن را با صنعت حکیم و مشاوره تجاری برای طراحان وب مستقل بسته بندی می کند.

از دیگر دوره های آموزشی کاریزما، آموزش سئو در اصفهان و آموزش فتوشاپ در اصفهان می باشد. می توانید با کلیک بر روی هر کدام وارد دوره مربوطه شوید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 7 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش safe در اصفهان

برای دسترسی به منوی Define> دستور Beam Properties کلیک کنیدفرم Beam Properties در شکل 13 نشان داده شده است.

1. در قسمت Analysis Property Data ، L Beam را ازلیست کشویی Beam Shape Type. 2.در قسمت Analysis Property Data ، 18 را در وب تایپ کنیدجعبه ویرایش Width at Top ، 18 را در عرض وب در پایین تایپ کنید

جعبه ویرایش را وارد کنید ، در جعبه ویرایش عمق 24 تایپ کنید ، در قسمت 5ft را تایپ کنیدجعبه ویرایش Flange Width و 10 مورد در جعبه ویرایش Slab Depth. مرحله 2 ویژگی ها را تعریف کنید.

آموزش safe در اصفهان

شکل 14 فرم داده مشخصات املاک

3. در قسمت Design Properties Data ، Flange Dimen- را انتخاب کنید- sions از گزینه Analysis Property Data . این گزینهعرض و عمق فلنج ارائه شده در تجزیه و تحلیل مناسب - داده های ty

آموزش safe در اصفهان .4. کلیک کنید OK را فشار دهید برای پایان دادن به تعریف ویژگی پرتو.

آموزش safe در اصفهان

با کلیک بر روی OK را فشار دهید تا خروج از این فرم خواص پرتوکلیک کنید بر رویمنوی پرونده> ذخیره دستور برای ذخیره مدل خود. ویژگی های ستون را تعریف کنید .برای دسترسی به منوی Define> فرمان Column Properties کلیک کنیدبرای دسترسی به ستون بر روی دکمه Modify / Show Propertie کلیک کنیدفرم داده مشخصات در شکل 15 نشان داده شده استبرای این پروژه 18 اینچ مربع و پانل های قطره 6 استشکل 15 فرم داده های دارایی ستون.

شما می توانید از سایر دوره های ما همچون آموزش اینونتور در اصفهان دیدن کنید، برای مشاهده آموزش ها  روی دوره مورد نظر کلیک کنید.

 آموزش safe در اصفهان

برای مشاهده دوره و درخواست مشاوره کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 1,227
  • بازدید کلی : 2,528