loading...
hamechidan212
mohamad بازدید : 16 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده مانتو در تهران

خرید عمده مانتو در تهران . شلوار کشدار

شلوار مخمل خواب دار مخمل خواب دار ، گرم و ظریف برای زنان گزینه ایده آلی برای خانم های سایز بزرگ در این فصل زمستان است. این یکی از پارچه های گرم موجود برای شلوار است ، بنابراین می تواند شما را در تمام طول زمستان دنج نگه دارد. این پارچه به خودی خود ظاهری منحصر به فرد دارد که هوشمندانه و پیشرفته است بدون اینکه ظاهرسازی داشته باشد. بسیاری از سبک ها با نوعی کشش طراحی شده اند ، بنابراین ظاهری چاپلوسانه دارند که روی منحنی ها سر می خورد. رنگ متنوعی مانند سرمه ای یا مشکی را انتخاب کنید که با انواع گزینه های برتر زمستانی کار کند. از آنجایی که آنها در حال حاضر سبک منحصر به فرد خود را دارند ، ساخت یک لباس عالی با یک جفت طناب متناسب خیلی طول نمی کشد. آنها را با یک ژاکت کش باف پشمی رنگارنگ و یک توری متناسب ، یقه لاک پشتی آستین بلند ، روکش کش طرح دار یا یک تاپ یا سه تکه آستین بلند چوگان بپوشید.

خرید عمده مانتو در اصفهان

خرید عمده مانتو در اصفهان . کمد لباس زمستانی خود را هماهنگ کنید

انتخاب ملزومات مناسب به این معنی است که هنگام هوای زمستان جمع آوری لباس های مختلف آسان خواهد بود. قطعات متنوعی را انتخاب کنید که به خوبی متناسب با ظاهری چاپلوس باشد که بتوانید آنها را با هم ترکیب کنید. از شلوار جین پایه راست شیک گرفته تا کت زمستانی کلاسیک ، این پنج مورد ضروری برای کمد لباس زنانه سایز بزرگ شما را دنج و شیک نگه می دارد.

خرید عمده مانتو در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو مجلسی در تهران و اصفهان

- خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان و تهران

 خرید عمده مانتو در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 16 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده پارچه ژاکارد

The Loom & Beyond

برای درک بهتر پارچه های ژاکارد ، بیایید ابتدا مراحل ایجاد همه پارچه های بافته شده را بررسی کنیم. اگر به پارچه ای بافته شده دقت کنید ، متوجه نخ هایی از نخ یا نخ های بهم خورده خواهید شد. به نخهای طولی که به سمت پایین پارچه می ریزند "تار" و به نخهای جانبی که از عرض پارچه عبور می کنند در اصطلاح عامیانه "پود" یا "پر" می گویند. دستگاه بافندگی دستگاهی است که به طور کارآمد این رشته ها را به هم می بافد و پارچه ای ایجاد می کند. بافنده ها نخ های تار را در جای خود نگه می دارند در حالی که نخ های پود از طریق آنها بافته می شود. در دنیای پارچه ، اختراعات کمی وجود دارد که تأثیر بیشتری نسبت به دستگاه بافندگی داشته باشد و دستگاه بافندگی ژاکارد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرید عمده پارچه ژاکارد

خرید عمده پارچه ژاکارد . بافندگی قرن ها منبع ایجاد پارچه بوده است.

تاریخچه ژاکارد

صدها سال پیش ، ایجاد پارچه هایی با طرح پیچیده ، که به آنها بروکاد گفته می شود ، دشوار بود. فقط ثروتمندترین افراد جامعه توانایی تهیه چنین ظرافت هایی را دارند که معمولاً به صورت لباس یا ملیله است. این پارچه ها نمادی از موقعیت و ثروت بودند ، اما فقط با دست می توانستند بافته شوند - روندی خسته کننده و پر زحمت. کسانی که وظیفه ایجاد این پارچه ها را بر عهده داشتند غالباً مورد شکنجه قرار می گرفتند. یکی از این کارگران جوزف ماری ژاکارد بود.

از دیگر خدمات مانتو سرا ثمن پارچه ترگال میباشد که شما عزیزان میتوانید برای خرید عمده پارچه ترگال  با ما تماس بگیرید.

خرید عمده پارچه ژاکارد

 خرید عمده پارچه ژاکارد

برای مشاهده سایر محصولات کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 19 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده پارچه ترگال

توسعه نساجی الکترونیکی کشف شده است

توسعه "منسوجات الکترونیکی" که از خود نیرو می گیرد ، بسیار حساس و قابل شستشو است و در نهایت می تواند به شخص اجازه دهد لوازم خانگی یا رایانه ها را از راه دور و فقط با لمس مچ بند یا لباس دیگر ، کنترل کند.

© انجمن شیمی آمریکا ( یک شریک انتشارات بریتانیکا )همه فیلم های این مقاله را مشاهده کنید

این مقاله به بررسی توسعه منسوجات و تاریخچه و توسعه کشور می پردازد صنعت نساجی. این بخش جزئیات فرآیندهای مربوط به تبدیل الیاف به نخ ، ساخت پارچه ، عملیات پایان دادن به منسوجات ، استفاده از مواد نساجی و رابطه بین تولید کننده و مصرف کننده را درمان می کند. اطلاعات مربوط به الیاف نساجی طبیعی و مصنوعی خاص مانند پشم ، موهار ، نایلون و پلی استر در مقالات جداگانه ای مورد بررسی قرار می گیرند.

خرید عمده پارچه ترگال

خرید عمده پارچه ترگال . توسعه منسوجات و صنعت نساجی

از دوران ماقبل تاریخ تا قرن نوزدهم

تولید منسوجات اولیه

ساختارهای نساجی از دو منبع ، صنایع دستی باستان و اختراع علمی مدرن ناشی می شود. قدیمی ترین بودندشبکه ها ، تولید شده از یک نخ و استفاده از یک حرکت تکراری برای تشکیل حلقه ها ، وسبد ، درهم آمیختن نی های انعطاف پذیر ، عصا یا سایر مواد مناسب. تولید خالص ، که کار با نخ محدود نیز نامیده می شود ، توسط بسیاری از مردم ، به ویژه در آفریقا و پرو انجام شده است. نمونه هایی از منسوجات ماقبل تاریخ به دلیل از بین رفتن پارچه ها بسیار نادر است. اولین شواهد ازبافت ، مربوط به سبد خرید ، مربوط به فرهنگ های نوسنگی حدود 5000 سال قبل است .

از دیگر خدمات مانتو سرا ثمن پارچه ترگال میباشد که شما عزیزان میتوانید برای خرید عمده پارچه ژاکارد با ما تماس بگیرید.

خرید عمده پارچه ترگال

 خرید عمده پارچه ترگال

برای مشاهده سایر محصولات کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 19 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اجاق گاز صفحه ای اخوان

اجاق گاز صفحه ای اخوان . نحوه انتخاب اجاق گاز برای یک خانه قدیمی را بخوانید 

رشد استخراج ذغال سنگ و آهن آمریکا در دهه 1820 ، چدن را به ماده شگفت انگیز قرن نوزدهم تبدیل کرد و منجر به تولید صنعتی در ساخت اجاق گاز برای پخت و پز و همچنین گرمایش شد. چدن می تواند نوسانات دمایی مکرر گرم و سرد را انجام دهد و این یک محیط ایده آل برای ریخته گری به قطعات پیچیده و پیش ساخته و همچنین برای تزئینات تزئینی سطح بود. اجاق های فلزی اولیه که به تعداد زیادی از هلند و انگلیس وارد می شدند ، دارای طرح های مختلف جعبه ای بودند ، اما در دهه 1840 ، تعدادی از انواع اجاق های اصلی - که برای لباسشویی ، گرمایش و پخت و پز استفاده می شوند - ساخته شده بودند و به طور گسترده ای در آمریکا تولید می شدند .

Castle Tucker در Wicasset ، مین ، یک خانه موزه ای در سال 1807 است که برای نشان دادن شکل ظاهری خود در اواخر قرن نوزدهم حفظ شده است ، زمانی که حتی یک آشپزخانه مجلل چیزی بیش از اجاق گاز چوبی بود که توسط چند چوب مبلمان کاربردی تزئین شده بود. 

اجاق گاز صفحه ای اخوان

با تقدیر از Historic New England

اجاق های قدیمی هرچه استفاده کنند ، برای سوزاندن چوب طراحی شده بودند ، اما پس از جنگ داخلی ، طرح های سوختن زغال سنگ روی صحنه آمد. در حالی که اجاق های ساخته شده برای پخت و پز و همچنین گرمایش ممکن است برای تخلیه یک کوره و دودکش موجود ، در بهترین شرایط آنها توسط یک لوله اجاق فلزی ناف به نوع جدیدی از دودکش متصل شوند که از قطر دودکش کوچکتر هستند تا ترسیم را افزایش دهند. برای اجاق گاز در خانه های قبل از دهه 1830 ، که ممکن است فقط یک دودکش مرکزی بزرگ و یک آشپزخانه آشپزخانه باز وجود داشته باشد ، غالباً کاملاً جدید پوسته های آشپزخانه ساخته می شدند تا فقط طیف کاملاً متفاوتی را داشته باشند.

اجاق گاز صفحه ای اخوان

 اجاق گاز صفحه ای اخوان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : pak-home.com

mohamad بازدید : 15 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

فر توکار آلتون

فر توکار آلتون . کوره های فن واقعی دارای یک عنصر گرمایشی منفرد در اطراف فن هستند ، در حالی که یک کوره با کمک فن در واقع یک کوره معمولی (دو عنصر گرمایشی) با یک فن در پشت کوره است. 20 درجه سانتیگراد مقداری که در صورت آشپزی با فن می توانید دما را با آن کاهش دهید غذا در اجاق گاز سریعتر می پزد ، زیرا هوای گرم دائماً به اطراف حفره منتقل می شود. باید دمای پخت را نیز کاهش دهید. در اجاق های دوتایی ، اجاق اصلی بزرگتر معمولاً دارای یک فن است و دیگری به عنوان یک اجاق معمولی کار می کند ، بنابراین می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب ترین ظرف شما باشد

فر توکار آلتون

فرهای چند منظوره اجاق های چند منظوره معمولاً شامل گرمای بالا و پایین ، کوره و فن هستند. آنها به شما امکان می دهند با این منابع گرما به طور مستقل یا ترکیبی غذا درست کنید. بنابراین می توانید از حرارت بالا استفاده کنید تا وقتی لازانیا شما پخته شد کمی قهوه ای رنگ شود ، یا فقط برای یک پیتزا یا کوکیت از گرمای پایین استفاده کنید تا پایه ترد کامل داشته باشید.  اجاق های چند منظوره نیز غالباً تنظیم برفک زدایی دارند. بعضی از مدل ها فقط از فن برای جابجایی هوای گرم نشده به اطراف استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر همزمان کمی گرمای پایین را وارد می کنند. در هر صورت کار بسیار سریعتر از گذاشتن غذای خود روی میز آشپزخانه انجام می شود. اجاق های چند منظوره به طور فزاینده ای رایج می شوند. آنها می توانند انعطاف پذیری بیشتری از گزینه های پخت و پز را ارائه دهند ، اما مطمئن شوید که استفاده از آنها آسان است زیرا گزینه های بیشتر به معنی کنترل های بالقوه گیج کننده هستند.

فر توکار آلتون

 فر توکار آلتون

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : pak-home.com

mohamad بازدید : 10 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بهترین میکروفون تولید محتوا

در حالیکهکربن میکروفون کمی ترک خورد ، روبان میکروفون صاف ماند

سرنوشت صوتی روی روبان لبخند زد میکروفون ، به عنوان نقص دوم در طراحی آن نیز مفید به اثبات رسیده است خواننده هانوارهای اولیه ، از هر دو طرف به هوا باز می شوند ، دارای خاصیتی هستند که در مهندسی صدا به عنوان اثر مجاورت شناخته می شود. به عنوان یکمیکروفوننزدیک تر به یک منبع صدا قرار می گیرد ، جای تعجب نیست که سیگنال حاصل از آن بلندتر می شود. اما طراحی روبان باعث شد که قسمت فرکانس پایین سیگنال به عنوان تابعی از سرعت نسبت به محدوده فرکانس بالا ، دامنه با سرعت بیشتری افزایش یابد. در نتیجه ، صدای آواز خوان نزدیک بهمیکروفون دارای یک غنی ، مخملی ، باس تاکید. آواز خواندنبنابراین نزدیک نیز به کنترل نفس و مهار عملکرد نیاز دارد. کمربند زدن مجاز نیست.

بهترین میکروفون تولید محتوا .

بهترین میکروفون تولید محتوا

بالابری با فرکانس پایین ، بالشتک سازی با فرکانس بالا و وضوح فرکانس میانی صدایی بزرگتر از عمر و بهتر از واقعی را ضبط کرد. از مبدل روبان ، متقلب متولد شد. نات کینگ کول ، بینگ کراسبی ، رزماری کلونی و دیگران حرفه خود را نه تنها با استعداد موسیقی ، آموزش و تمرین ایجاد کردند. آنها همچنین مهارت در اطرافمیکروفونکه آنها را قادر به گرفتن لحن مورد نظر خود می کند. نوازندگی اکنون به تکنیک اجرایی منحصر به استودیو نیاز داشت. خوانندهدر حالی که نفس و پویایی را کنترل می کند برای جلوگیری از مصنوعات منحرف کننده که در غیر این صورت ممکن است برای کسی که بسیار نزدیک به مبدل است قابل شنیدن باشد ، برای یک پایان کم اغراق آمیز خم می شود. تکنیک عملکرد هیچ ارزشی برای a نداردخوانندهتنها. این یک صدای خواننده به علاوه میکروفون است که باعث می شود آدم متقلب کلاهبرداری کند.

بهترین میکروفون تولید محتوا

 بهترین میکروفون تولید محتوا

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir

mohamad بازدید : 15 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید باند اکتیو

خرید باند اکتیو . آنچه بیشتر مورد توجه است این است که پاسخ فرکانس خام هر راننده بندرت همان چیزی است که یک طراح خاص برای یک کار خاص در ذهن دارد ، مگر اینکه طراح این لوکس را داشته باشد که در واقع درایورهای خود را طراحی کند. حتی با مهندسی داخلی راننده ، خیاط بیشتر ممکن است فقط برای اینکه محصول بهتری ساخته شود ، مطلوب باشد. شبکه های خیاطی که پاسخ راننده را مسطح یا منحنی می کنند ، نیازی به اجزای کراس اوور "اضافی" ندارند ، اما ممکن است به سادگی تغییر منحنی های کراس اوور شبکه فیلتر "ایده آل" برای ترکیب پاسخ راننده و جبران آن باشد. خیاطی پاسخ ، اگرچه برای کیفیت صدا مفید است ، اما باید فرکانسهای فراتر از عملکرد فیلتر ساده را کاهش دهد ، به طوری که مقدار معینی از توان در برخی از فرکانس ها منجر به خروجی صوتی کل کمتر از بدون خیاطی پاسخ می شود.

خرید باند اکتیو

این که آیا تلفات در کراس اوور غیرفعال وارد می شود ، یا در طراحی راننده از طریق میرایی الکتریکی یا مکانیکی اضافی ، اثر همان است ، یعنی از دست دادن اضافی خروجی صوتی از راننده. در مقابل ، یک سیستم فعال قبل از تقویت ، فیلتراسیون متقاطع و متناسب سازی پاسخ را انجام می دهد ، به طوری که تقویت کننده نیرو مستقیماً به یک درایور متصل می شود که تا آنجا که می تواند کارآمد کار کند ، بدون این که به ضررهای وارد کردن یا طراحی کارآمد راننده آسیب برساند. حداکثر کارایی برای هر راننده حاصل می شود. در واقع ، سیستم فعال می تواند بدون تحمیل اتلاف نیرو برای رسیدن به آن پاسخ مسطح ، به پاسخ فرکانس مسطح دست یابد ، به راننده اجازه می دهد تا حد ممکن کارآمد کار کند.

خرید باند اکتیو

 خرید باند اکتیو

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir

 

mohamad بازدید : 20 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده جوراب در تهران

چرا فیبر کنف بهترین ماده ضد باکتری برای جوراب است؟

باور کنید یا نه ، عرق دلیل اصلی بوی بدن نیست ، مقصر واقعی باکتری ها هستند. باکتریها اسیدهای آمینه موجود در عرق را تجزیه می کنند و تحت تأثیر پوست پا ، مو ، متابولیسم لایه شاخی و باکتری ها ، از این طریق بوی سولفید یا نیترید تولید می شود. باکتری ها به طور طبیعی می میرند و از بین می روند و پس از آن نیز بویی شبیه آمونیاک تولید می کنند. این بوها به یک بوی بد ماهی منحصر به فرد اضافه می شوند ، که از نام اصلی "بوی پا" است.

خرید عمده جوراب در تهران . محصولات نساجی ساخته شده از الیاف طبیعی مانند پنبه یا پارچه کتانی محیطی ایده آل برای رشد میکروارگانیسم ها ، از جمله میکروب ها و قارچ های بیماری زا ، به ویژه در تماس با پوست انسان است که رطوبت ، گرما و مواد مغذی را برای آنها فراهم می کند.

خرید عمده جوراب در اصفهان

خرید عمده جوراب در اصفهان . محصولات نساجی تحت درمان با مواد ضد میکروبی مورد توجه مشتریان و تولیدکنندگان در همه جای دنیا قرار گرفته است. با استفاده از مواد شیمیایی متنوع می توان به ویژگی های ضد باکتری مانند یون نقره دست یافت ، اما تأثیرات مضر این مواد شیمیایی بر روی پوست انسان و سلامت کل مصرف کننده را نمی توان کاملاً نادیده گرفت. بنابراین ، استفاده از الیاف طبیعی دارای خواص ضد میکروبی در تولید پارچه ایده آل است تا بتوانید محصولات دوستدار پژواک را بدست آورید.

خرید عمده جوراب در تهران

مقایسه بین مواد مختلف

تیم AdTeco در هنگ کنگ مدت زمان زیادی را در زمینه تحقیق و توسعه ، آزمایش ، پردازش نخ ، تولید و کنترل کیفیت برای حل مشکلات پا اختصاص داده است. M-tech در جوراب های AdTeco یک سیستم جذب کننده رطوبت و خشک شدن سریع است که می تواند بلافاصله رطوبت را از طریق فتیله ، پخش و انتقال تخلیه کند.

 خرید عمده جوراب در تهران

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 18 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

آموزش خودآرایی  در اصفهان

پس از استفاده از سایه چشم ، ابروهای خود را با یک مدل مناسب از آرایش ابرو  فرم.

مرحله 6 خودآرایی

اگر می خواهید از خط چشم استفاده کنید ، می توانید در این مرحله از مدل خط چشم متناسب با چشم خود استفاده کنید آموزش طراحی خط چشم.  در این مرحله از آرایش چشم می توانید مهارت کافی کسب کنید.

آموزش خودآرایی در اصفهان

آموزش خودآرایی  در اصفهان . اگر می خواهید مژه هایی خوش فرم و آراسته داشته باشید ، بعد از زدن خط چشم استفاده از فر کننده مژه را فراموش نکنید .  قبل از استفاده از ریمل از فر کننده مژه استفاده کنید تا از آسیب مژه های شما جلوگیری کند . برای زیبایی چشم ها می توانید از مژه های مصنوعی کوچک نیز استفاده کنید.

هفتمین مرحله خودآرایی

مهمترین مرحله در آرایش چشم ریمل زدن است .  از ریمل های پلاستیکی برای آرایش چشم خود استفاده نکنید زیرا این ریمل ها باعث ریزش و شکستن مژه های شما می شوند . ریمل را به صورت زیگزاگ به مژه های خود بزنید و قبل از استفاده از ریمل حتما محلول اضافی را روی برس بزنید تا مژه هایتان به هم نچسبند...

آموزش خودآرایی در اصفهان

هشتمین مرحله خودآرایی

در این مرحله از آموزش آرایش صورت، شما باید گونه خود را با کمک یک مناسب برجسته سرخ شدن .  بهتر است رنگ رژگونه شما با رنگ رژ لب شما مطابقت داشته باشد . بهتر است رژگونه خود را با کمک یک برس بزرگ و نرم بزنید . مناسب ترین رنگ های رژگونه برای آرایش روز ، رنگ های روشن یا مات است.

برای آرایش شب بهتر است از رنگ های رژگونه براق استفاده کنید .  رژگونه های براق بهترین ایده برای افراد لاغر است.

 آموزش خودآرایی در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : raheleedalat.com

mohamad بازدید : 11 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

با این حال هنگامی که تسلا روداستر در سال ۲۰۰۷ وارد مرحلهٔ تولید شد، ایلان ماسک با بدشانسی روبرو شد. برخی عیب‌های مدیریتی منجر به این امر شد که قیمت واقعی فروش این وسیلهٔ نقلیهٔ الکتریکی، تقریباً دو برابر قیمت اصلی ۹۲ هزار دلاری شود. علاوه براین، مارتین ابرهارد هم مسبب یک اشتباه استراتژیک بود. در طول این بحران ایلان مهارت مدیریتی خود را نشان داد؛ او هرکسی را که باعث توقف این پروژه شده بود اخراج کرد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به ابرهارد و تعدادی از کسانی که نقش کلیدی در شرکت داشتند، اشاره کرد. بعد از این ماجرا، ایلان ماسک به تنهایی این شرکت را رهبری می‌کرد. پس از آنکه یک مدیر عامل موقت به نام مایکل مارک جایگزین ابرهارد شد، ابرهارد به دادگاه شکایت کرد ولی این مشکل به صورت مسالمت‌آمیز حل شد به‌طوری‌که هیچ جزئیاتی از این موضوع به بیرون درز نکرد.

در دسامبر سال ۲۰۰۷، زیو دوری به عنوان مدیر عامل و رئیس تسلا موتورز انتخاب شد. ایلان ماسک نسبت به زیو دوری مدیر عامل بهتری بود و به این ترتیب نائب رئیس شد. در نهایت دوری در دسامبر سال ۲۰۰۸ این شرکت را ترک کرد.

در آستانهٔ بحرانی که ذکر شد، ایلان ماسک با کاهش مؤثر هزینه‌ها به کار خود ادامه داد؛ تعدیل نیرو کرد، از تأمین‌کننده‌های قطعات، تقاضای قیمت پایین‌تر کرد و برخی از دفاتر را تعطیل کرد و در نهایت تسلا روداستر در سال ۲۰۰۸ با حدود ۲۰ هزار دلار افزایش قیمت عرضه شد.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,257
  • بازدید کلی : 2,558