loading...
hamechidan212
mohamad بازدید : 43 شنبه 29 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش میکاپ در اصفهان

آموزش میکاپ در اصفهان . هنوز مشخص نیست که چرا دولت همچنان خدمات مو را "ضروری" می داند. با توجه به حکم اصلی 30 دقیقه ای ، بعید به نظر می رسد این تصمیم براساس نگرانی در مورد حفظ جنبه های مددکاری اجتماعی آرایشگری باشد.

67000 نفر به کار به عنوان آرایشگری ممکن است یک عامل مهم در تصمیم در زمانی که بسیاری دیگر شغل خود را از دست داده اند. البته ، این خاموش شدن در حال حاضر بر 36100 متخصص زیبایی درمانی که در سراسر استرالیا به کار گرفته شده اند تأثیر گذاشته است ، اما ممکن است احساس زیبایی وجود داشته باشد که کارهای زیبایی (مانند نگهداری ناخن و موی بدن) را می توان در خانه انجام داد.

ممکن است یک عنصر جنسیتی نیز در این مورد وجود داشته باشد: این خدمات زیبایی توسط زنان بیشتر دیده می شود و بنابراین از نظر فرهنگی می تواند "غیرضروری" یا غیرعادی باشد.

آموزش میکاپ در اصفهان

به نظر می رسد در صورت نیاز به اقدامات فاصله فیزیکی بیشتر ، ما از کشورهای دیگر که در حال حاضر آرایشگاه های خود را بسته اند پیروی خواهیم کرد.

سالن های دیجیتال

در مواقع رکود اقتصادی شدید ، خدمات زیبایی و زیبایی مو همچنان محبوب هستند.

حتی در دوران رکود بزرگ مردم با صرف هزینه های ضروری دیگر ، برای بازدید از سالن پرداخت می کردند .

با این حال ، به نظر می رسد که مدت زمان بازدید از سالن در زمان رکود افزایش می یابد. تصور می شود اعتماد به نفس مشتری با سفرهای مکرر ، " شاخص کوتاهی مو " لقب گرفته است . از طرف مقابل ، برخی معتقدند که مصرف کنندگان تمایل دارند لوازم زیبایی لوکس کوچکتر مانند رژ لب را در دوران رکود خریداری کنند (اصطلاحاً " شاخص رژ لب ").

آموزش میکاپ در اصفهان

 آموزش میکاپ در اصفهان

برای ثبت نام در دوره آموزش میکاپ آکادمی راحله عدالت کلیک کنید .

منبع : raheleedalat.com

mohamad بازدید : 40 چهارشنبه 26 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش گریم عروس در اصفهان

اشتباه: استفاده نکردن از آغازگر

برخی از هنرمندان گریم از آغازگرها چشم پوشی می کنند ، اما این یک ضرورت است. گلر می گوید: "پرایمرها سطح پوست را صاف می کنند و باعث می شوند آرایش صورت ، چشم و لب شما طولانی تر شود. "بدون آنها ، شما احتمال چروک شدن و از بین رفتن آرایش خود  را سریعتر افزایش می دهید ." 

دو مورد را که دوست داریم:  Charlotte Tilbury Wonderglow Face Primer ، 55 دلار ، از میکرو کره های منعکس کننده نور ساخته شده است تا خطوط را محو کند و یک پایان بی عیب و نقص ایجاد کند. آغازگر آرایش مات کننده Laura Geller Spackle Treatment ، 32 دلار ، روغن را کنترل می کند و پوست را برای استفاده نرم و آرایش آماده می کند.

آموزش گریم عروس در اصفهان

آموزش گریم عروس در اصفهان . اشتباه: انتخاب محصولی که ماندگار نباشد

عروسی معمولاً یک رویداد احساسی در تمام روز ، شبانه است. میبلین ، سفیر برند ایالات متحده ، جنا کریستینا می گوید: "آخرین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که آرایش خود را پس از گریه در طول مراسم یا رقصیدن در تمام طول شب اصلاح کنید." "برای به حداقل رساندن لمس کردن ، محصولات پوشیده از لباس بلند را انتخاب کنید و همیشه ریمل ضد لک و ضد آب  حاوی سیلیکون های ضد آب استفاده کنید ، حتی اگر به طور معمول از ریمل ضد آب استفاده نکنید."  

دو موردی که دوست داریم:  ریمل مژه دار Maybelline New York Lash Sensational ، 10 دلار ، دارای ده لایه مویی برای ایجاد اثر فن در مژه ها است. ریمل ضد آب L'Oréal's  Voluminous Volume Building ، 9 دلار ، حاوی پانتنول تقویت کننده و سرامیدها برای محافظت و حالت دادن به مژه ها است.

آموزش گریم عروس در اصفهان

 آموزش گریم عروس در اصفهان

 برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : raheleedalat.com

 

mohamad بازدید : 43 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید اینورتر

خرید اینورتر . شکل 4 رابطه گشتاور / سرعت کلاسیک موتور القایی AC را نشان می دهد.

شکل 4گشتاور / سرعت مشخصه موتور القایی AC

بنابراین اگر می خواهیم دور موتور را کنترل کنیم باید فرکانس اعمال شده را تغییر دهیم. با این حال ، اگر موفق به تغییر فرکانس شویم ، باید از ولتاژ نیز مراقبت کنیم ، زیرا جریان مغناطیسی در استاتور به انتگرال ولتاژ بستگی دارد. یعنی ناحیه زیر منحنی موج سینوسی. اگر فرکانس را کاهش دهیم ، دوره یا طول موج سینوسی افزایش می یابد ، بنابراین سطح زیر آن نیز افزایش می یابد و منجر به جریان مغناطیسی بیش از حد در موتور می شود. بنابراین اگر فرکانس را کاهش دهیم باید ولتاژ وارد شده به موتور را نیز متناسب کاهش دهیم.

خرید اینورتر

در مورد چگونگی انجام این کار به صورت الکترونیکی با درایو فرکانس متغیر در مقاله بعدی بحث خواهیم کرد.

جابجایی کالا در یک کارخانه مدرن با کنترل درایوها سریع و آسان است

در مقاله آخر دیدیم که یک موتور القایی AC با سرعت وابسته به فرکانس اعمال شده با کمی کاهش سرعت ، معروف به لغزش کار می کند. برای کنترل سرعت موتور ، باید آن فرکانس را تغییر دهیم و همچنین ولتاژ اعمال شده را کنترل کنیم تا شار بهینه یا میدان مغناطیسی را حفظ کنیم.

خرید اینورتر

تقریباً همه درایوهای فرکانس متغیر بر اساس مصرف منبع تغذیه AC موجود ، تبدیل آن به DC با استفاده از یکسوساز و سپس تبدیل مجدد آن به منبع فرکانس متغیر با استفاده از اینورتر کار می کنند. اینورتر قسمت اصلی این امر است ، بنابراین درایو فرکانس متغیر را گاهی اوقات به راحتی اینورتر می نامند.

 خرید اینورتر

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 

 

mohamad بازدید : 40 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید کلید محافظ جان

خرید کلید محافظ جان . طبق مطالعات انجام شده ، فرد قادر است شوک های الکتریکی را تا اندازه 30 میلی آمپر حفظ کند.
بنابراین ، RCCB ها در حفاظت ولتاژ پایین طوری طراحی شده اند که حتی برای تغییر جزئی در مقدار جریان باقیمانده تا 30 میلی آمپر ، از مدار خارج می شوند. زمان پاسخ دهی معمولاً در 40 میلی ثانیه است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شخص در هر زمان کاملاً در برابر ضربات الکتریکی محافظت می شود.

خرید کلید محافظ جان

مقادیر بالاتر از 300 میلی آمپر در مواردی که به دنبال محافظت در برابر خطر آتش سوزی است استفاده می شود. این در مکانهایی که مقدار زیادی مواد قابل اشتعال در آنها ذخیره شده مفید است.

نتیجه

RCCB یک وسیله محافظتی ضروری در مدار الکتریکی شما است که به شما در جلوگیری از خطرات الکتریکی در موارد خطای زمین کمک می کند. یک RCCB تنظیم شده به شما اطمینان می دهد که در صورت لمس تصادفی سیم های زنده ، هیچ صدمه مهلکی به انسان وارد نشده است.

در مورد این بچه مدار شکن چه چیز دیگری می توانید بگویید؟

خرید کلید محافظ جان

قطع کننده مدار برق | عملکرد و انواع قطع کننده مدار

28 اکتبر 2020 توسط Electrical4U

قطع کننده مدار چیست؟

قطع کننده مدار الکتریکی وسیله سوئیچینگ است که می تواند به صورت دستی و اتوماتیک برای کنترل و محافظت از یک سیستم قدرت الکتریکی کار کند . از آنجایی که سیستم برق مدرن با جریانهای عظیم برخورد می کند ، باید هنگام طراحی قطع کننده مدار توجه ویژه شود تا اطمینان حاصل شود که قادر است قوس تولید شده در هنگام بسته شدن قطع کننده مدار را قطع کند. این تعریف اساسی قطع کننده مدار بود.

 خرید کلید محافظ جان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 

mohamad بازدید : 43 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید کلید اتوماتیک

انواع قطع کننده مدار مدار (MCCB) ، انواع و نحوه عملکرد آنها

30 ژوئن 2020 توسط mariaelectrics

قطع کننده مدار موردی (MCCB) نوعی قطع کننده است که از مدارهای الکتریکی در برابر جریان اضافی ناشی از اضافه بار مدار ، اتصال کوتاه یا سیم های معیوب محافظت می کند.

آنها تقریباً با قطع کننده مدار مینیاتور (MCB) همان کارهایی را دارند که انجام می دهند. با این حال ، MCCB پیشرفته تر است.

دارای درجه جریان بالاتر تا 2500 ، آمپر و تنظیمات سفر قابل تنظیم است.

این ویژگی ها آنها را در هر دو پست ولتاژ پایین ، متوسط ​​و بالا برای محافظت از مدار قابل استفاده می کند.

خرید کلید اتوماتیک . مطالب پنهان می شوند 

1 قطعات قطع کننده مدار موردی.

2 عملکرد قطع کننده مدار موردی

3 اصل کار قطع کننده مدار موردی (MCCB).

4 نوع MCCB.

4.1 نوع B MCCB.

4.2 نوع C MCCB

4.3 نوع D MCCB

4.4 نوع K MCCB را تایپ کنید

4.5 قطع کننده مدار موردی قالب Z

5 امتیاز MCCB.

6 آزمایش و نگهداری MCCB

قطعات قطع کننده مدار موردی.

خرید کلید اتوماتیک

MCCB ها دارای پنج قسمت عمده هستند ، این موارد شامل:

قاب یا قاب ساخته شده: این مسکن عایق بندی شده را برای اجزای قطع کننده فراهم می کند.

مکانیسم کار: باز و بسته شدن تماس را کنترل می کند.

خاموش کننده های قوس: با این کار قوس بسته و باز می شود.

واحدهای سفر: مکانیزم عملیاتی را کنترل می کند.

تماس: هادی های فلزی که جریان را حمل می کنند.

توابع قطع کننده مدار موردی

خرید کلید اتوماتیک

MCCB دارای سه عملکرد عمده است که شامل آنها می باشد

محافظت در برابر اضافه بار مدار: هنگامی که قسمتهای خاصی از مدار بار بیشتری از مقدار نامی دارند ، قطع کننده سیستم برق را برای محافظت از دستگاههای الکتریکی قطع می کند.

محافظت در برابر اتصال کوتاه: اگر خطایی وجود داشته باشد یا پلی بین سیم گرم و سیم عصبی وجود داشته باشد به گونه ای که جریان اضافی ایجاد کند ، قطع کننده بدون تأخیر نور را قطع می کند.

 خرید کلید اتوماتیک

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 

mohamad بازدید : 43 یکشنبه 23 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید کلید مینیاتوری

جریان اضافی باعث گرم شدن ، خم شدن و قطع نوار دو فلزی درون MCB می شود. این یک سوئیچ را آزاد می کند که نقاط تماس الکتریکی را برای محدود کردن قوس (تخلیه الکتریکی) از هم دور می کند. قوس توسط یک نوار فلزی عایق بندی شده به نام شاتر قوس تقسیم و سرد می شود. با برطرف شدن عیب و تنظیم مجدد MCB ، مخاطبین دوباره بسته می شوند.

MCB برای محافظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه طراحی شده است. با استفاده از فرآیندهای جداگانه ، این موارد متفاوت تشخیص داده می شوند حفاظت از اضافه بار توسط نوار دو فلزی با استفاده از عملیات حرارتی تأمین می شود ، در حالی که حفاظت از اتصال کوتاه توسط سیم پیچ قطع شده از طریق عملکرد الکترومغناطیسی تأمین می شود.

خرید کلید مینیاتوری . اگر تخلیه به خصوص زیاد باشد ، MCB خیلی سریع - در عرض یک دهم ثانیه قطع می شود (فعال می شود). هنگامی که جریان بیش از حد به محدودیت های ایمنی نزدیکتر باشد ، پاسخ این جز slow کندتر خواهد شد.

خرید کلید مینیاتوری

انواع مختلف MCB توضیح داده شده است

انواع مختلف MCB در دسترس است - انواع A ، B ، C ، D ، K ، و Z. با این حال ، سه نسخه اصلی از نوع B ، نوع C ، و نوع D هستند. در تنظیمات مختلف موج می زند. این تغییرات معمولاً به عنوان 'منحنی سفر' شناخته می شوند اما می توانند به عنوان ویژگی های قطع کننده یا ویژگی های جریان بیش از حد شناخته شوند.

بیایید نگاهی به تفاوت بین هر نوع اصلی بیندازیم:

MCB های نوع B را بزنید

قطع کننده های مدار نوع B طوری طراحی شده اند که اگر جریان عبوری بین سه تا پنج برابر حداکثر یا "بار نامی" توصیه شود ، قطع شود.

خرید کلید مینیاتوری

 خرید کلید مینیاتوری

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 

mohamad بازدید : 37 یکشنبه 23 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید کابل برق

امروزه با بسیاری از گزینه ها و سبک های کابل برق در بازار ، از هر نوع کاربردی ، همیشه یکی وجود دارد که بهترین عملکرد را خواهد داشت. پس از جمع آوری تعداد سیم های مورد نیاز ، ولتاژ مورد نیاز و محیط فیزیکی که کابل ها یا سیم ها در آن زندگی می کنند ، می توانید با اطمینان تعیین کنید که کدام یک از تغییرات بدون خطا موفق خواهد شد.

خرید کابل برق . به تاریخچه مقاله مراجعه کنید

کابل ، در سیستم های الکتریکی و الکترونیکی ، یک رسانا یا گروهی از هادی ها برای انتقال نیروی الکتریکییا سیگنال های مخابراتی از یک مکان به مکان دیگر. کابل های ارتباطی الکتریکی پیام های صوتی ، داده های رایانه ای و تصاویر دیداری را از طریق سیگنال های الکتریکی به تلفن ها ، رادیوهای سیمی ، رایانه ها ، چاپگرهای دور ، دستگاه های سنجش و تلویزیون منتقل می کنند. هیچ تمایز مشخصی بین سیم برق و کابل برق وجود ندارد. معمولاً اولی به یک هادی فلزی جامد ، با یا بدون عایق اشاره دارد ، در حالی که دومی به یک هادی رشته ای یا به مونتاژ هادی های عایق اشاره دارد. با کابلهای فیبر نوری ، ساخته شده از الیاف انعطاف پذیر شیشه و پلاستیک ، سیگنالهای الکتریکی برای انتقال داده های صوتی ، تصویری و رایانه ای به پالس های نوری تبدیل می شوند.

خرید کابل برق

برقی کابل های برق

متداول ترین نوع کابل برق ، کابل متصل به سقف بین تیرها یا برج های فولادی است. این کابلهای هوایی از تعدادی سیم تشکیل شده است که معمولاً از آنها تشکیل شده استمس یاآلومینیوم، در لایه های متحدالمرکز پیچ خورده (رشته ای) شده اند. مس یا آلومینیوم برای هدایت الکتریکی بالا انتخاب می شود ، در حالی که رشته باعث انعطاف پذیری کابل می شود. 

خرید کابل برق

 خرید کابل برق

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 

 

mohamad بازدید : 41 پنجشنبه 20 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید مانتو مجلسی در تهران

خرید مانتو مجلسی در تهران  . برای مواردی کت زمستانی انتخاب کنید

شما باید کت های زمستانی را با توجه به سبک زندگی خود نیز انتخاب کنید.

اگر در پاییز و زمستان به دنبال کت برای پوشیدن لباس یا دامن هستید ، می توانید هر کدام از کت های متناسب را انتخاب کنید:

کت سنگر

پالتو

کت ماکسی

شنل

مانتو چوگان

داستر

اگر به دنبال کت پوشیدن با ژاکت و شلوار جین برای پوشیدن روزمره هستید ، کتهای علی گزینه های خوبی هستند:

مانتو آبشار

کت لوازم شخصی

پاركا

کت را بپیچید

اگر به دنبال کت مناسب برای اداره و جلسات حرفه ای هستید ، پس کت متناسب با آن را انتخاب کنید

کت سنگر

مانتو استادیوم

مانتو چوگان

روی مانتو

کت را با توجه به دما انتخاب کنید

هنگام خرید کت زمستانی ، باید دما و فعالیت های خود را نیز در نظر داشته باشید.

وقتی هوا در دهه 60 است ، بهترین کت ها عبارتند از:

پالتوهای مخلوط پشمی

کت چرمی

وقتی هوا دهه 50 است ، بهترین مانتوها هستند

خرید مانتو مجلسی در اصفهان

خرید مانتو مجلسی در اصفهان . پالتو 100٪ پشمی

پالتوهای مخلوط پشمی

مانتوهای مخلوط ترمه

پالتو کوتاه

وقتی هوا در دهه 40 به پایین است ، بهترین مانتوها هستند

مانتوهای چرمی بلند

مانتوهای بلند و بلند

کتهای خزدار

کت زمستانی چگونه باید برای یک زن مناسب باشد

از آنجایی که تمام کت ها به صورت لایه بیرونی طراحی شده اند ، نباید در هر جایی خیلی مناسب باشند ، به طوری که فضای کافی برای پوشیدن زیر لایه با آنها را داشته باشید. با این حال ، برای کت های بسیار متناسب مانند کت های ترانشه ای یا کت های نخودی ، آنها نباید گشاد باشند تا بتوانند شبح متناسب را حفظ کنند.

خرید مانتو مجلسی در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو در اصفهان و تهران

 خرید مانتو مجلسی در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 

mohamad بازدید : 37 پنجشنبه 20 خرداد 1400 نظرات (0)

پخش عمده جوراب در تهران

پخش عمده جوراب در تهران . این نوع جوراب ها کش دار هستند و مانع فشارهای روزمره شما نمی شوند. این جوراب ها خرید قطعی برای خانم ها است. به نظر می رسد درجه یک ، یک جلسه اداری یا یک مهمانی است - شما می توانید به آنها اعتماد کنید تا ظاهر شما را تقویت کنند.

نکته حرفه ای: این جوراب ها با شلوار و دامن مدادی ست می شوند تا ظاهری آراسته داشته باشند. این موارد برای زنان شاغل بسیار محبوب هستند و هوای زیبایی را به لباس می بخشند. برای جلوه ای مدرن تر ، می توانید اینها را با شلوارهای شلوار و گشاد همراه کنید.

  1. جوراب های زمستانی

بهترین قسمت زمستان جوراب های مبهم است - آنجا گفتیم! این جوراب ها دقیقاً مانند آغوش پاهای شما هستند. این شاهکارهای بافتنی کلکسیونی زمستانی است. با این لوازم جانبی راحت آماده زمستان باشید ، این امر به تنظیم دمای بدن کمک می کند.

پخش عمده جوراب در اصفهان

پخش عمده جوراب در اصفهان . این جوراب های هوشمند در عایق بندی حرارتی مهارت دارند و آنها را برای هوای سرد مناسب می کند.

این جوراب ها که از الیاف پشم یا اکریلیک ساخته شده اند ، برای گرم شدن بیشتر با لنت اضافی عرضه می شوند. مواد این جوراب ها جاذب ، تنفس و سریع خشک می شوند - مخلوطی مناسب برای زمستان ها.

نکته حرفه ای: این جوراب ها را می توان با لباسهای گشاد و انواع مختلف کفشهای مردانه پوشید. اینها را می توان در تمام طول روز برای یک فصل سرد راحت پوشید.

  1. جوراب تابی

آیا مجبور هستید بین فلیپ فلاپ یا جوراب راحت خود یکی را انتخاب کنید؟ خوب ، دیگر با این جوراب های شکاف پا. این جوراب ها بسیار راحت هستند و می توانند با دمپایی های آسیاب دار پوشیده شوند.

این جوراب ها هدف بسیار کاربردی دارند و پوشیدن آنها حتی در تابستان یا بهار را راحت می کن

پخش عمده جوراب در  تهران

 پخش عمده جوراب در  تهران

برای مشاهده خدمات ، ثبت سفارش و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 

.

mohamad بازدید : 41 پنجشنبه 20 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید عمده مانتو در تهران

خرید عمده مانتو در تهران . وقتی با یک کار رسمی روبرو می شویم ، اغلب به این درک می رسیم که گزینه های لباس بیرونی زیادی متناسب با لباس های رسمی وجود ندارد. این همان جایی است که کت ترانشه وارد می شود. برای مجالس رسمی ، کت های انتخابی بهترین گزینه برای لباس های خارجی برای لباس شب و لباس های کوکتل هستند. این یک جایگزین عالی و پایدار برای کت خز معمول است که ممکن است با توجه به مواد و توانایی آن که چندین بار دوباره پوشیده شده است ، آن را با لباس مهمانی ست کنید.

نحوه پوشیدن مانتو با شلوار جین

کتهای ترانشه با توجه به شبح هوشمندشان ، این توانایی ذاتی را دارند که به شما اجازه می دهند تا راحت لباس بپوشید در حالی که هنوز ظاهری تصفیه شده دارید. برای اطمینان از متعادل بودن گروهتان ، شکل های جین را که طبیعت روان کت سنگر را از بین نمی برد ، در اولویت قرار دهید. شلوار جین لاغر ، پا صاف و مادر را روی چمدان ها یا شراره ها فکر کنید. برای لباس نهایی و بدون فکر که هنوز هم شیک پاریسی را فراهم می کند ، کت سنگر خود را با شلوار جین لاغر مناسب ، یک تی شرت راه راه برتون و پاشنه های نوک تیز ست کنید.

خرید عمده مانتو در اصفهان

خرید عمده مانتو در اصفهان . پوشیدن شلوار جین با کت ترانشه ای شما نیز پایه ای شیک اما ایمن را فراهم می کند تا در کفش های خود نیز پرماجرا باشید. آیا چند مربی یا چکمه بلند دارید که از پوشیدن آنها خیلی خجالتی هستید؟ آنها را با یک شلوار جین مامان و یک کت ترانشه ای با رنگ خنثی ست کنید تا شخصیت خاصی را به لباس غیر کلاسیک تزریق کند.

با وجود ریشه های پدرسالارانه کت ترانشه ، روش های زیادی وجود دارد که زنان می توانند کت های ترانشی بپوشند و یکی را در لباس روزمره خود بگنجانند. برای زنانی که می خواهند سبک زندگی مینیمالیستی بیشتری داشته باشند ، کت ترنش انتخاب نهایی لباس بیرونی است که با توجه به توانایی لباس پوشیدن یا پایین پوشیدن ، در کمد کپسول استفاده می شود. 

خرید عمده مانتو در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو مجلسی در تهران و اصفهان

- خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان و تهران

 خرید عمده مانتو در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 

mohamad بازدید : 17 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش آرایشگری در اصفهان

آموزش آرایشگری در اصفهان . مادرانی که این کلیشه های تاریخی را در مورد موهای "خوب" و "بد" درونی کرده اند ، ممکن است این نگرش ها را در نحوه تعامل آنها با کودک خود هنگام شانه زدن موهای کودک بیان کنند. برای بسیاری از روابط والدین و کودک ، مو همچنان نقطه اشتعال برای درگیری و شرم است.

واگرد یک منفی به یک مثبت

من به عنوان یک روانشناس ، نگران والدینی هستم که این باورهای ناخودآگاه راجع به رنگ پوست تیره یا موهای محکم پیچیده فرزندشان دارند - که این باورها در پذیرش یا رد کودکان ابراز می شود.

مطالعات متعدد نشان می دهد که برای رشد نوزادان به بزرگسالان سالم ، پیوندهای محکم و حمایتی بین والدین و کودک - چیزی که به آن دلبستگی ایمن گفته می شود - لازم است. این کار با پذیرش بی قید و شرط نوزادان از بدو تولد آغاز می شود و با تشویق و حمایت مداوم در ماه ها و سال های اول کودک ادامه می یابد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان . تعامل شانه زدن مو می تواند نقشی اساسی در ایجاد پیوست های ایمن داشته باشد.

یافته های حاصل از تحقیقات من نشان می دهد که این کار ساده ، که فقط حدود 10 دقیقه در روز طول می کشد ، برخی از رفتارهای اصلی والدین را که منجر به پیوندهای ایمن تر می شود ، تسهیل می کند: تعامل کلامی مثبت ، لمس فیزیکی دوست داشتنی و گوش دادن پاسخگو. (به عنوان مثال ، تحقیقات نشان داده است که لمس جسمی سالم چقدر برای رشد و بقای انسان مهم است).

آموزش آرایشگری در اصفهان

 بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

برای مشاهده دوره ها و ثبت نام کلیک کنید.

منبع : raheleedalat.com

 

mohamad بازدید : 14 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش مترور حرفه ای

آموزش مترور حرفه ای .   4 روش تخمین رایج را که توسط نقشه برداران مقدار و مهندسان هزینه ساخت استفاده می شود ، بخوانید

 

از آنجا که این برآورد براساس گروهی از اقلام است که با هم ترکیب شده اند ، نرخ هر گروه (نرخ مرکب) نیز ترکیبی از قیمت اقلام منفرد است. این اجزای سازنده موارد BOQ هستند. در این برآورد ، روش ایجاد نرخ های کامپوزیت قسمت زیادی از زمان نقشه بردار مقدار را می گیرد و بنابراین به کار بیشتری نسبت به روش منطقه سطحی نیاز دارد. با این وجود ، اگرچه دوره اولیه را برای ساختن نرخ های یک پروژه صرف خواهید کرد ، اما بیشتر نرخ ها را می توان برای یک پروژه جدید اعمال کرد که از نظر ماهیت مشابه است ، بنابراین شما فقط باید تنظیمات جزئی و ویرایش را انجام دهید.

آموزش مترور حرفه ای

اصولی وجود دارد که هنگام ساختن نرخ ترکیبی برای مقادیر تقریبی باید از آنها پیروی کنید. ما قصد داریم میزان افزایش کامپوزیت برای بنیادها را نشان دهیم:

ترانشه را به عرض 600 میلی متر و عمق 700 میلی متر ، با پایه های بتونی به ضخامت 200 میلی متر ، دیوار خشتی پایه 230 میلی متر به ارتفاع 800 میلی متر و آجرهای روی پایه ازاره 300 میلی متر حفاری کنید.

مرحله 1

ابتدا باید واحد اندازه گیری Group را تعیین کنید. به عنوان مثال هنگامی که شما در تخمین مقادیر مقدماتی یا تقریبی مبانی را اندازه گیری می کنید ، واحد اندازه گیری گروه متر (متر) است.

آموزش مترور حرفه ای

روش ساخت نرخ مرکب

گام 2

مرحله دوم لیست تمام موارد مرتبط Bill است که می توانند از نظر طول به Fundations نگاشت شوند. اینها هستند:

حفاری ترانشه - (m3) نرخ - R27.50

خطر سقوط / پشتیبانی از کار زمین - (متر مربع) نرخ - R2.00

تراکم - (مترمربع) نرخ - R5.00

مسمومیت با مورچه به پایین و کناره های ترانشه - (متر مربع) نرخ - R7.00

پر کردن مجدد - (m3) نرخ - R35.00

کالاهای اضافی موجود در کاوش از حفاری ها - (m3) نرخ - R30.00

پایه های بتونی - (متر مکعب) نرخ - R1200.00

One Brickwall in Fundations - (مترمربع) نرخ - R235.00

آجر تقویت کننده عرض 150 میلی متر - (متر) نرخ - R2.50

مواجهه در منطقه ازاره - (متر مربع) نرخ - R50.00

DPC - (مترمربع) نرخ - R7.00

 آموزش مترور حرفه ای

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com

mohamad بازدید : 15 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش اکسل در اصفهان

همچنین جالب است:

روش 1: جدول مطالب را به صورت دستی ایجاد کنید

یک جدول را به صورت دستی وارد کنید

روش اول بارزترین روش است: هر نام صفحه را تایپ کنید (یا کپی و جایگذاری کنید) و پیوندهایی به سلول ها اضافه کنید. این مراحل ضروری است:

با کلیک راست روی هر نام کاربرگ ، یک صفحه کار جدید ایجاد کنید و روی Insert Sheet کلیک کنید (یا Shift + Alt + F1 را فشار دهید). یک نام مناسب بگذارید ، به عنوان مثال "مطالب".

ابتدا با تایپ اولین صفحه کار در سلول B4 (یا هر سلولی که دوست دارید) شروع کنید.

آموزش اکسل در اصفهان . پیوند را به سلول اضافه کنید: روی سلول کلیک راست کرده و روی "Hyperlink" کلیک کنید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، "این سند" را انتخاب کنید و بر روی نام برگه ای که می خواهید ورودی لیست را ایجاد کنید ، کلیک کنید. معمولاً سلول A1 به عنوان مرجع سلول خوب است. پنجره اضافه کردن پیوند در ویندوز کمی متفاوت به نظر می رسد اما گزینه های مشابه را ارائه می دهد.

مراحل 2 و 3 را تکرار کنید تا همه برگه ها در فهرست مطالب شما قرار بگیرند.

تمام قالب بندی ها را به دلخواه انجام دهید و سپس کارتان تمام شد.

آموزش اکسل در اصفهان

روش 2: از فرمول هایی برای فهرست مطالب استفاده کنید

ابتدا یک محدوده نامگذاری شده را مشخص کنید تا یک لیست از محتویات را با فرمول وارد کنید.

با تشکر از برایان کنز ، که این روش را به عنوان نظر ارسال کرد: در واقع راهی برای استفاده از فرمول ها و دامنه های نامگذاری شده وجود دارد. این مراحل را دنبال کنید:

روی "تعریف نام" در مرکز روبان فرمول کلیک کنید.

آموزش اکسل در اصفهان

 آموزش اکسل در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com

mohamad بازدید : 14 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان . شناسایی با الزامات تولید ناخالص داخلی
آموزش ضروری است تا کلیه کارمندان از تمام فرآیندهای سازگار با تولید ناخالص داخلی کاملاً مطلع شوند. این موارد باید بطور منظم انجام شود و به زبان خود در دسترس متخصصان خارجی باشد. کارمندان باید نیازها و فرآیندهای تولید ناخالص داخلی را بشناسند و آنها را زندگی کنند. بنابراین اگر ارائه دهندگان خدمات لجستیکی دارویی آنها را در طراحی فرایندهای آموزش ، اسناد ، شکایات و سایر روشهای قبل از صدور گواهینامه QM ، در نظر بگیرند خوب است.

برای هر لجستیست دارویی ، مدیریت شکایات ، به عنوان مثال پردازش انحراف دما در هنگام حمل و نقل ، یک معیار تعیین کننده است. در هر صورت ، توصیه می شود این فرآیند انجام شود. اگر حمل و نقل حمل و نقل شکایات را به درستی ثبت نکند ، نمی توان پیشرفت ها را در QMS وارد کرد.
برنامه مداخله باید دقیقاً مواردی را که در صورت فراخوان ، شکایت مشتری ، خرابی واحد برودتی و آسیب رساندن به عایق اتفاق می افتد ، تنظیم کند. علاوه بر این ، تدارکات دارویی باید کارمندان مسئول را معرفی کنند که QMS را معرفی می کنند ، تمام فرایندهای مربوط به تولید ناخالص داخلی را رصد می کنند ، آموزش ها را مدیریت می کنند ، مدیریت شکایات را مدیریت می کنند و ممیزی ها را سازمان می دهند.

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان . نتایج حسابرسی را در اقدامات اصلاحی
بگنجانید خودآزمایی منظم برای تعیین اینکه آیا اصول صحیح فروش نیز رعایت می شود یا نه علاوه بر حسابرسی های فرستنده یا سازنده ، باید انجام شود. کارشناسان خارجی همچنین برای تأیید QMS موجود یا تازه اجرا شده از ممیزی استفاده می کنند. نتایج به ثبت رسیده است و به منظور بهبود مستمر کیفیت خدمات ارائه دهنده تدارکات ، باید در اقدامات اصلاحی لحاظ شود. ما برای بررسی اقدامات و اهداف توافق شده QMS ، حداقل سالی یک بار ممیزی را با یک ریتم منظم توصیه می کنیم.

آموزش سئو در اصفهان

 آموزش سئو در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 14 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس  . 24. نوار کناری وردپرس خود را سفارشی کنید

نیازی به محدود کردن خود به یک ساختار ناوبری وردپرس نیست. این آموزش ویدئویی و متنی از دیوید هیز ، نحوه شخصی سازی ابزارک های وردپرس ، از جمله نحوه ویرایش نوار کناری وردپرس را به شما می آموزد .

  1. آیکون ها را به افزونه های سفارشی و بدون پلاگین اضافه کنید

نمادهای کنار گزینه های منو از نظر بصری جذاب هستند

افزودن آیکون به منوهای سفارشی می تواند روش خوبی برای افزودن شخصیت به سایت شما و همچنین بهبود قابلیت استفاده باشد. این یک فرآیند نسبتاً ساده و دو مرحله ای است که هیچ برنامه نویسی PHP را شامل نمی شود. و این آموزش وردپرس نحوه انجام آن را به شما نشان می دهد.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس  . 26. افزونه های عالی وردپرس برای طراحان

برای بهبود عملکرد از پلاگین استفاده کنید

یکی از دلایل اصلی محبوبیت وردپرس این است که چقدر خوب از الگوها و پلاگین ها پشتیبانی می کند ، و آن را بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم می کند تا متناسب با نیازهای مختلف وب سایت باشد. برای افزودن قابلیت به وب سایت مورد نظر خود ، لیست انتخاب ما با بهترین پلاگین های وردپرس موجود را بررسی کنید. و بهترین قسمت این است که همه آنها به صورت رایگان در دسترس هستند.

  1. با توسعه پلاگین WP شروع کنید

ایجاد پلاگین از طریق خود می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند

اگر در کتابخانه گسترده افزونه های وردپرس نتوانستید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید ، قدم بعدی این است که به فکر ساختن خود باشید. آنطور که به نظر می رسد دشوار نیست. در این آموزش وردپرس به چگونگی آن پی ببرید.

  1. نکات برتر برای ساخت قالب وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس

 آموزش طراحی سایت با وردپرس

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

 

mohamad بازدید : 15 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید باند اکتیو

و در مورد بلندگوهای 'مجهز' چه می توان گفت؟

ATC SCM40s هم از بلندگوهای مجهز به سیستم فعال و هم بلندگو هستند

در حالی که تمام بلندگوهای فعال مجهز به منبع تغذیه در نظر گرفته می شوند ، نباید همه بلندگوهای فعال را فعال خواند. 

تفاوت در این است که یک بلندگوی دارای راه همان مسیر سیگنال را دارد که یک تنظیم غیرفعال است ، اما تقویت کننده (غالباً آمپر هم از قبل و هم از قبل) در یکی از محفظه های بلندگو پنهان است. همچنین یک اتصال کابل بلندگو بین بلندگوی اصلی (که دارای تقویت است) و شریک برده (غیرفعال) وجود خواهد داشت.

اکثر مدل های مجهز به قیمت مقرون به صرفه از چنین پیکربندی استفاده می کنند. چنین رویکردی برخی از ظرافت عملکرد واقعی فعال را دارد اما از مزایای فنی آن کم است.

خرید باند اکتیو . Standmounts vs floorstanders: کدام بلندگوها را بخرید؟

بهترین بلندگوهای دوار 2021: بلندگوهای برتر دستگاه ضبط صدا

 بلندگوهای فعال با پخش جریانی چطور؟ 

در حالی که بلندگوهای فعال دارای مزایای عملکردی واضحی هستند ، اما جمع بودن آنها همچنین به معنی جذاب بودن آنها برای کاربرانی است که به دنبال روشی محتاطانه و فشرده برای گوش دادن به موسیقی هستند.

خرید باند اکتیو

ما به طور فزاینده ای شاهد بلندگوهای فعال هستیم که هدف آنها بسته شدن حتی در عملکرد بیشتر کابینت هایشان است - نه تنها تقویت بلکه ماژول های جریان و اتصالات فیزیکی - ایجاد یک سیستم "همه در یک" کامل که نیاز به جعبه های اضافی یا کابل کشی را به حداقل می رساند. با ویژگی هایی مانند قابلیت های پیش آمادگی ، ورودی های دیجیتال و آنالوگ ، سازگاری جریان بلوتوث و Wi-Fi مستقیماً در بلندگوهای فعال (یا یک جعبه کوچک همراه که سپس با آنها ارتباط برقرار می کند) ، یک گزینه کم نظیر ، جمع و جور و کم نظیر برای سیستم جدا می شود این هزینه می تواند مطلوب تر از خرید همه چیز به صورت جداگانه باشد (گرچه لزوماً نباید عملکرد مشابه عملکرد جداگانه های پیشرو در کلاس را از آنها داشته باشید

خرید باند اکتیو

 خرید باند اکتیو

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir

mohamad بازدید : 17 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان . در مورد مشخصات مورد نیاز برای پاسخ به این س questionsالات با مشتری مصاحبه کنید - و یادداشت برداری کنید یا جلسه را ضبط کنید! مشتری احتمالاً وقتی صحبت می کند بهتر از همه چیز را توضیح می دهد در مقابل اینکه فشار برای توضیح چیزی را به صورت کتبی احساس می کند. عبارت آنها می تواند برای محتوای نهایی بسیار مفید باشد ، بنابراین توجه کنید. اگر مشتری مشتاق تهیه نسخه شخصی خود است ، از او بخواهید پاراگرافها یا جملات کوتاهی را برای شما ارسال کند که بخشهای اصلی هر بخش از مطالب را توضیح دهد. شما یا نویسنده می توانید قطعات را به محتوای قوی بسته بندی شده با عناوین بهینه شده برای جستجو و جلب توجه جمع کنید.

بعضی از مشتریان مهارت نوشتاری کافی دارند. اگر وقت است ، آنچه را که آنها نوشته اند ، آموزش دهید. اگر آنها تمایل به کلامی بودن دارند ، برای خلاصه تر شدن با آنها کار کنید. یا شاید آنها از کلیک های بازاریابی آویزان شده اند؟ این نیز قابل کنترل است!

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان . هر نویسنده ای می تواند تحت هدایت یک ویراستار ماهر بهتر شود. اگر در این نقش راحت هستید ، دنبال آن بروید. فقط مطمئن شوید که برای وقت خود جبران می شوید.

محتوا افراد را درگیر خود می کند

محتوا به همین دلیل است که مردم از یک وب سایت بازدید می کنند. این طرح برای ارائه این اطلاعات به روشی سازمان یافته و افزودن کارایی و سبک وجود دارد. داشتن محتوا در اوایل فرآیند به معنای طرحی است که می توان در اطراف آن قالب بندی کرد. این تمرکز به طراحی اجازه می دهد تا مطالب را برجسته کند و منجر به بهبود تجربه کاربری می شود.

طراحی سایت در اصفهان

 طراحی سایت در اصفهان

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره کلیک کنید...

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 17 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران . پایین پارک

این جزئیات خاص است که بهترین کت ها را از بقیه جدا می کند. به این فکر کنید که گیرنده شما هنگام باز کردن بسته بندی خود چه چیزی را دوست دارد ببیند. اگر او عاشق مواد ضخیم است و در عین حال از کمی تجمل لذت می برد ، یک کت بلند و پایین استیک انتخاب خارق العاده است. داون یک گزینه برتر برای هوای سرد است زیرا به طور موثر برخلاف هر چیز دیگری عایق بندی می کند - مهم نیست که شرایط خیانت آمیز در آنجا وجود دارد. اگر او چیزی شبیه یک ماجراجو در فضای باز است ، به خصوص کت متین فکر می کند زیرا از جنبه منحصر به فرد شخصیت او بهره می برد.

خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان

خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان . او عاشق نحوه به دام انداختن گرمای بدن است تا در هنگام حرکت در یک شیب پر از پودر یا مذاکره در مورد پیاده روهای شلوغ در یک مرکز شبانگاهی سریع ، بسیار گرم بماند. برخی از سبک ها به طور خاص با توجه به نیازهای زمستانی طراحی شده اند: به دنبال هودهای قابل تنظیم ، کمر بند برای راحتی بیشتر و تناسب بهتر و حداکثر قدرت پر کردن برای ایجاد راحتی بی پایان در طول روز باشید. در مورد آن تجملاتی که او دوست دارد؟ به هودهای خز مصنوعی و رنگهای پر زرق و برق فکر کنید که شاید فکرش را هم نکند که خودش بخرد.

جلیقه قابل بسته بندی

چه موقع جلیقه خیلی بیشتر از جلیقه است؟ وقتی بسته بندی می شود و پر از پایین است

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

 خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 16 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید مانتو مجلسی در تهران

خرید مانتو مجلسی در تهران  . کاپشن پفکی Beinia parka

در انتخاب مانتو موارد بیشتری برای گفتگو وجود دارد

کدام رنگ ها را باید انتخاب کنید؟ آیا همیشه باید کت زمستانی مشکی زنانه انتخاب کنید؟

همیشه داشتن حداقل یک مانتو خنثی در کمد لباس یا شاید دو تا لباس خوب است.

یک کت سرمه ای سیاه یا تیره در مناطقی که هوا مرطوب یا غیر قابل پیش بینی است بسیار کاربردی است.

خرید مانتو مجلسی در اصفهان

حتماً دسته زیبایی از روسری های روشن تر یا روشن داشته باشید تا صورت شما را روشن کند.

من همچنین عاشق ظاهر و ظرافت یک کت کرم یا رنگ روشن هستم. این می تواند هم برای روز و هم برای شب بسیار شیک باشد.

من قطعاً شما را تشویق می کنم که یک کت رنگی نیز اضافه کنید.

یکی را به رنگی انتخاب کنید که مناسب شما باشد. پوشیدن آنها بسیار راحتتر از تصور شما است و تأثیر زیادی در سبک شما خواهد داشت.

چگونه کت بپوشم؟

خرید مانتو مجلسی در اصفهان . شما می خواهید یک کت با کیفیت بالا خریداری کنید که چندین فصل برای شما دوام داشته باشد ، بنابراین یک تناسب کامل بسیار مهم است! در اینجا چند نشانگر برای درست کردن آن آورده شده است.

حتماً از شانه ها متناسب شوید. باید مستقیم پایین آویزان شود.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی از طریق بازوی بازو وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که درزها ، چین ها ، درها یا جیب ها صاف و یکدست هستند.

کتهایی با طول بازو کامل باید مچ دستان را بپوشانند.

خرید مانتو مجلسی در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو در اصفهان و تهران

 خرید مانتو مجلسی در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 

mohamad بازدید : 18 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پخش عمده جوراب در تهران

پخش عمده جوراب در تهران . جوراب ضد آب: شما 2 انتخاب دارید. اضافه بارهای ضد آب و تنفس برای تهیه کوله پشتی در هوای بارانی بسیار مناسب هستند ، در صورتی که جوراب های معمولی خود را خشک نگه دارید یک ضرورت واقعی است. یا ، جوراب های ضد آب / تنفسی را که به جای جوراب های معمولی پوشیده شده ، انتخاب کنید. این ویژگی ها دارای نمای بیرونی ضخیم ، مانع رطوبت و فضای داخلی پشم گوسفند است. آنها گرما را برای paddlers یا surfers در آب سرد فراهم می کنند.

پخش عمده جوراب در اصفهان

جوراب انگشتان پا: مانند دستکش برای پا ، "جوراب انگشتان" بدون درز از تاول های بین انگشت جلوگیری می کند. (توجه: تاول های بین انگشت نیز می تواند نتیجه کفش های خیلی تنگ باشد.) به طور معمول از الیاف مصنوعی ساخته شده است ، جوراب های پا برای دویدن یا پیاده روی در نظر گرفته شده اند.

پخش عمده جوراب در اصفهان . جوراب پشم گوسفند وجانوران دیگر: اینها یک انتخاب راحت با کفش یا صندل یا به تنهایی به عنوان دمپایی خانه هستند. پارچه رطوبت را از بین می برد اما به اندازه جوراب کوهنوردی با پا مطابقت ندارد.

جوراب های گرم شده: در این نوع از انرژی باتری کم قدرت برای تأمین گرمای سریع و ضد ضربه استفاده می شود. محبوب برای فعالیتهای کم تحرک (به عنوان مثال ، ماهیگیری ، ورزش تماشاگران) در هوای سرد.

پخش عمده جوراب در  تهران

هر یک از پاهای شما به طور متراکم با حدود 250،000 غده عرق اکرین پوشانده شده است ، و این باعث می شود که پاها یکی از خوشبوترین مکانهای بدن شما باشد. پارچه های عملکردی به جذب و پخش همه رطوبت کمک می کنند. در اینجا رایج ترین انتخاب های شما وجود دارد:

 پخش عمده جوراب در  تهران

برای مشاهده خدمات ، ثبت سفارش و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 16 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده مانتو در تهران

خرید عمده مانتو در تهران . شلوار کشدار

شلوار مخمل خواب دار مخمل خواب دار ، گرم و ظریف برای زنان گزینه ایده آلی برای خانم های سایز بزرگ در این فصل زمستان است. این یکی از پارچه های گرم موجود برای شلوار است ، بنابراین می تواند شما را در تمام طول زمستان دنج نگه دارد. این پارچه به خودی خود ظاهری منحصر به فرد دارد که هوشمندانه و پیشرفته است بدون اینکه ظاهرسازی داشته باشد. بسیاری از سبک ها با نوعی کشش طراحی شده اند ، بنابراین ظاهری چاپلوسانه دارند که روی منحنی ها سر می خورد. رنگ متنوعی مانند سرمه ای یا مشکی را انتخاب کنید که با انواع گزینه های برتر زمستانی کار کند. از آنجایی که آنها در حال حاضر سبک منحصر به فرد خود را دارند ، ساخت یک لباس عالی با یک جفت طناب متناسب خیلی طول نمی کشد. آنها را با یک ژاکت کش باف پشمی رنگارنگ و یک توری متناسب ، یقه لاک پشتی آستین بلند ، روکش کش طرح دار یا یک تاپ یا سه تکه آستین بلند چوگان بپوشید.

خرید عمده مانتو در اصفهان

خرید عمده مانتو در اصفهان . کمد لباس زمستانی خود را هماهنگ کنید

انتخاب ملزومات مناسب به این معنی است که هنگام هوای زمستان جمع آوری لباس های مختلف آسان خواهد بود. قطعات متنوعی را انتخاب کنید که به خوبی متناسب با ظاهری چاپلوس باشد که بتوانید آنها را با هم ترکیب کنید. از شلوار جین پایه راست شیک گرفته تا کت زمستانی کلاسیک ، این پنج مورد ضروری برای کمد لباس زنانه سایز بزرگ شما را دنج و شیک نگه می دارد.

خرید عمده مانتو در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو مجلسی در تهران و اصفهان

- خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان و تهران

 خرید عمده مانتو در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 16 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده پارچه ژاکارد

The Loom & Beyond

برای درک بهتر پارچه های ژاکارد ، بیایید ابتدا مراحل ایجاد همه پارچه های بافته شده را بررسی کنیم. اگر به پارچه ای بافته شده دقت کنید ، متوجه نخ هایی از نخ یا نخ های بهم خورده خواهید شد. به نخهای طولی که به سمت پایین پارچه می ریزند "تار" و به نخهای جانبی که از عرض پارچه عبور می کنند در اصطلاح عامیانه "پود" یا "پر" می گویند. دستگاه بافندگی دستگاهی است که به طور کارآمد این رشته ها را به هم می بافد و پارچه ای ایجاد می کند. بافنده ها نخ های تار را در جای خود نگه می دارند در حالی که نخ های پود از طریق آنها بافته می شود. در دنیای پارچه ، اختراعات کمی وجود دارد که تأثیر بیشتری نسبت به دستگاه بافندگی داشته باشد و دستگاه بافندگی ژاکارد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرید عمده پارچه ژاکارد

خرید عمده پارچه ژاکارد . بافندگی قرن ها منبع ایجاد پارچه بوده است.

تاریخچه ژاکارد

صدها سال پیش ، ایجاد پارچه هایی با طرح پیچیده ، که به آنها بروکاد گفته می شود ، دشوار بود. فقط ثروتمندترین افراد جامعه توانایی تهیه چنین ظرافت هایی را دارند که معمولاً به صورت لباس یا ملیله است. این پارچه ها نمادی از موقعیت و ثروت بودند ، اما فقط با دست می توانستند بافته شوند - روندی خسته کننده و پر زحمت. کسانی که وظیفه ایجاد این پارچه ها را بر عهده داشتند غالباً مورد شکنجه قرار می گرفتند. یکی از این کارگران جوزف ماری ژاکارد بود.

از دیگر خدمات مانتو سرا ثمن پارچه ترگال میباشد که شما عزیزان میتوانید برای خرید عمده پارچه ترگال  با ما تماس بگیرید.

خرید عمده پارچه ژاکارد

 خرید عمده پارچه ژاکارد

برای مشاهده سایر محصولات کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 19 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده پارچه ترگال

توسعه نساجی الکترونیکی کشف شده است

توسعه "منسوجات الکترونیکی" که از خود نیرو می گیرد ، بسیار حساس و قابل شستشو است و در نهایت می تواند به شخص اجازه دهد لوازم خانگی یا رایانه ها را از راه دور و فقط با لمس مچ بند یا لباس دیگر ، کنترل کند.

© انجمن شیمی آمریکا ( یک شریک انتشارات بریتانیکا )همه فیلم های این مقاله را مشاهده کنید

این مقاله به بررسی توسعه منسوجات و تاریخچه و توسعه کشور می پردازد صنعت نساجی. این بخش جزئیات فرآیندهای مربوط به تبدیل الیاف به نخ ، ساخت پارچه ، عملیات پایان دادن به منسوجات ، استفاده از مواد نساجی و رابطه بین تولید کننده و مصرف کننده را درمان می کند. اطلاعات مربوط به الیاف نساجی طبیعی و مصنوعی خاص مانند پشم ، موهار ، نایلون و پلی استر در مقالات جداگانه ای مورد بررسی قرار می گیرند.

خرید عمده پارچه ترگال

خرید عمده پارچه ترگال . توسعه منسوجات و صنعت نساجی

از دوران ماقبل تاریخ تا قرن نوزدهم

تولید منسوجات اولیه

ساختارهای نساجی از دو منبع ، صنایع دستی باستان و اختراع علمی مدرن ناشی می شود. قدیمی ترین بودندشبکه ها ، تولید شده از یک نخ و استفاده از یک حرکت تکراری برای تشکیل حلقه ها ، وسبد ، درهم آمیختن نی های انعطاف پذیر ، عصا یا سایر مواد مناسب. تولید خالص ، که کار با نخ محدود نیز نامیده می شود ، توسط بسیاری از مردم ، به ویژه در آفریقا و پرو انجام شده است. نمونه هایی از منسوجات ماقبل تاریخ به دلیل از بین رفتن پارچه ها بسیار نادر است. اولین شواهد ازبافت ، مربوط به سبد خرید ، مربوط به فرهنگ های نوسنگی حدود 5000 سال قبل است .

از دیگر خدمات مانتو سرا ثمن پارچه ترگال میباشد که شما عزیزان میتوانید برای خرید عمده پارچه ژاکارد با ما تماس بگیرید.

خرید عمده پارچه ترگال

 خرید عمده پارچه ترگال

برای مشاهده سایر محصولات کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 19 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اجاق گاز صفحه ای اخوان

اجاق گاز صفحه ای اخوان . نحوه انتخاب اجاق گاز برای یک خانه قدیمی را بخوانید 

رشد استخراج ذغال سنگ و آهن آمریکا در دهه 1820 ، چدن را به ماده شگفت انگیز قرن نوزدهم تبدیل کرد و منجر به تولید صنعتی در ساخت اجاق گاز برای پخت و پز و همچنین گرمایش شد. چدن می تواند نوسانات دمایی مکرر گرم و سرد را انجام دهد و این یک محیط ایده آل برای ریخته گری به قطعات پیچیده و پیش ساخته و همچنین برای تزئینات تزئینی سطح بود. اجاق های فلزی اولیه که به تعداد زیادی از هلند و انگلیس وارد می شدند ، دارای طرح های مختلف جعبه ای بودند ، اما در دهه 1840 ، تعدادی از انواع اجاق های اصلی - که برای لباسشویی ، گرمایش و پخت و پز استفاده می شوند - ساخته شده بودند و به طور گسترده ای در آمریکا تولید می شدند .

Castle Tucker در Wicasset ، مین ، یک خانه موزه ای در سال 1807 است که برای نشان دادن شکل ظاهری خود در اواخر قرن نوزدهم حفظ شده است ، زمانی که حتی یک آشپزخانه مجلل چیزی بیش از اجاق گاز چوبی بود که توسط چند چوب مبلمان کاربردی تزئین شده بود. 

اجاق گاز صفحه ای اخوان

با تقدیر از Historic New England

اجاق های قدیمی هرچه استفاده کنند ، برای سوزاندن چوب طراحی شده بودند ، اما پس از جنگ داخلی ، طرح های سوختن زغال سنگ روی صحنه آمد. در حالی که اجاق های ساخته شده برای پخت و پز و همچنین گرمایش ممکن است برای تخلیه یک کوره و دودکش موجود ، در بهترین شرایط آنها توسط یک لوله اجاق فلزی ناف به نوع جدیدی از دودکش متصل شوند که از قطر دودکش کوچکتر هستند تا ترسیم را افزایش دهند. برای اجاق گاز در خانه های قبل از دهه 1830 ، که ممکن است فقط یک دودکش مرکزی بزرگ و یک آشپزخانه آشپزخانه باز وجود داشته باشد ، غالباً کاملاً جدید پوسته های آشپزخانه ساخته می شدند تا فقط طیف کاملاً متفاوتی را داشته باشند.

اجاق گاز صفحه ای اخوان

 اجاق گاز صفحه ای اخوان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : pak-home.com

mohamad بازدید : 15 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

فر توکار آلتون

فر توکار آلتون . کوره های فن واقعی دارای یک عنصر گرمایشی منفرد در اطراف فن هستند ، در حالی که یک کوره با کمک فن در واقع یک کوره معمولی (دو عنصر گرمایشی) با یک فن در پشت کوره است. 20 درجه سانتیگراد مقداری که در صورت آشپزی با فن می توانید دما را با آن کاهش دهید غذا در اجاق گاز سریعتر می پزد ، زیرا هوای گرم دائماً به اطراف حفره منتقل می شود. باید دمای پخت را نیز کاهش دهید. در اجاق های دوتایی ، اجاق اصلی بزرگتر معمولاً دارای یک فن است و دیگری به عنوان یک اجاق معمولی کار می کند ، بنابراین می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب ترین ظرف شما باشد

فر توکار آلتون

فرهای چند منظوره اجاق های چند منظوره معمولاً شامل گرمای بالا و پایین ، کوره و فن هستند. آنها به شما امکان می دهند با این منابع گرما به طور مستقل یا ترکیبی غذا درست کنید. بنابراین می توانید از حرارت بالا استفاده کنید تا وقتی لازانیا شما پخته شد کمی قهوه ای رنگ شود ، یا فقط برای یک پیتزا یا کوکیت از گرمای پایین استفاده کنید تا پایه ترد کامل داشته باشید.  اجاق های چند منظوره نیز غالباً تنظیم برفک زدایی دارند. بعضی از مدل ها فقط از فن برای جابجایی هوای گرم نشده به اطراف استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر همزمان کمی گرمای پایین را وارد می کنند. در هر صورت کار بسیار سریعتر از گذاشتن غذای خود روی میز آشپزخانه انجام می شود. اجاق های چند منظوره به طور فزاینده ای رایج می شوند. آنها می توانند انعطاف پذیری بیشتری از گزینه های پخت و پز را ارائه دهند ، اما مطمئن شوید که استفاده از آنها آسان است زیرا گزینه های بیشتر به معنی کنترل های بالقوه گیج کننده هستند.

فر توکار آلتون

 فر توکار آلتون

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : pak-home.com

mohamad بازدید : 10 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بهترین میکروفون تولید محتوا

در حالیکهکربن میکروفون کمی ترک خورد ، روبان میکروفون صاف ماند

سرنوشت صوتی روی روبان لبخند زد میکروفون ، به عنوان نقص دوم در طراحی آن نیز مفید به اثبات رسیده است خواننده هانوارهای اولیه ، از هر دو طرف به هوا باز می شوند ، دارای خاصیتی هستند که در مهندسی صدا به عنوان اثر مجاورت شناخته می شود. به عنوان یکمیکروفوننزدیک تر به یک منبع صدا قرار می گیرد ، جای تعجب نیست که سیگنال حاصل از آن بلندتر می شود. اما طراحی روبان باعث شد که قسمت فرکانس پایین سیگنال به عنوان تابعی از سرعت نسبت به محدوده فرکانس بالا ، دامنه با سرعت بیشتری افزایش یابد. در نتیجه ، صدای آواز خوان نزدیک بهمیکروفون دارای یک غنی ، مخملی ، باس تاکید. آواز خواندنبنابراین نزدیک نیز به کنترل نفس و مهار عملکرد نیاز دارد. کمربند زدن مجاز نیست.

بهترین میکروفون تولید محتوا .

بهترین میکروفون تولید محتوا

بالابری با فرکانس پایین ، بالشتک سازی با فرکانس بالا و وضوح فرکانس میانی صدایی بزرگتر از عمر و بهتر از واقعی را ضبط کرد. از مبدل روبان ، متقلب متولد شد. نات کینگ کول ، بینگ کراسبی ، رزماری کلونی و دیگران حرفه خود را نه تنها با استعداد موسیقی ، آموزش و تمرین ایجاد کردند. آنها همچنین مهارت در اطرافمیکروفونکه آنها را قادر به گرفتن لحن مورد نظر خود می کند. نوازندگی اکنون به تکنیک اجرایی منحصر به استودیو نیاز داشت. خوانندهدر حالی که نفس و پویایی را کنترل می کند برای جلوگیری از مصنوعات منحرف کننده که در غیر این صورت ممکن است برای کسی که بسیار نزدیک به مبدل است قابل شنیدن باشد ، برای یک پایان کم اغراق آمیز خم می شود. تکنیک عملکرد هیچ ارزشی برای a نداردخوانندهتنها. این یک صدای خواننده به علاوه میکروفون است که باعث می شود آدم متقلب کلاهبرداری کند.

بهترین میکروفون تولید محتوا

 بهترین میکروفون تولید محتوا

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir

mohamad بازدید : 15 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید باند اکتیو

خرید باند اکتیو . آنچه بیشتر مورد توجه است این است که پاسخ فرکانس خام هر راننده بندرت همان چیزی است که یک طراح خاص برای یک کار خاص در ذهن دارد ، مگر اینکه طراح این لوکس را داشته باشد که در واقع درایورهای خود را طراحی کند. حتی با مهندسی داخلی راننده ، خیاط بیشتر ممکن است فقط برای اینکه محصول بهتری ساخته شود ، مطلوب باشد. شبکه های خیاطی که پاسخ راننده را مسطح یا منحنی می کنند ، نیازی به اجزای کراس اوور "اضافی" ندارند ، اما ممکن است به سادگی تغییر منحنی های کراس اوور شبکه فیلتر "ایده آل" برای ترکیب پاسخ راننده و جبران آن باشد. خیاطی پاسخ ، اگرچه برای کیفیت صدا مفید است ، اما باید فرکانسهای فراتر از عملکرد فیلتر ساده را کاهش دهد ، به طوری که مقدار معینی از توان در برخی از فرکانس ها منجر به خروجی صوتی کل کمتر از بدون خیاطی پاسخ می شود.

خرید باند اکتیو

این که آیا تلفات در کراس اوور غیرفعال وارد می شود ، یا در طراحی راننده از طریق میرایی الکتریکی یا مکانیکی اضافی ، اثر همان است ، یعنی از دست دادن اضافی خروجی صوتی از راننده. در مقابل ، یک سیستم فعال قبل از تقویت ، فیلتراسیون متقاطع و متناسب سازی پاسخ را انجام می دهد ، به طوری که تقویت کننده نیرو مستقیماً به یک درایور متصل می شود که تا آنجا که می تواند کارآمد کار کند ، بدون این که به ضررهای وارد کردن یا طراحی کارآمد راننده آسیب برساند. حداکثر کارایی برای هر راننده حاصل می شود. در واقع ، سیستم فعال می تواند بدون تحمیل اتلاف نیرو برای رسیدن به آن پاسخ مسطح ، به پاسخ فرکانس مسطح دست یابد ، به راننده اجازه می دهد تا حد ممکن کارآمد کار کند.

خرید باند اکتیو

 خرید باند اکتیو

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir

 

mohamad بازدید : 20 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده جوراب در تهران

چرا فیبر کنف بهترین ماده ضد باکتری برای جوراب است؟

باور کنید یا نه ، عرق دلیل اصلی بوی بدن نیست ، مقصر واقعی باکتری ها هستند. باکتریها اسیدهای آمینه موجود در عرق را تجزیه می کنند و تحت تأثیر پوست پا ، مو ، متابولیسم لایه شاخی و باکتری ها ، از این طریق بوی سولفید یا نیترید تولید می شود. باکتری ها به طور طبیعی می میرند و از بین می روند و پس از آن نیز بویی شبیه آمونیاک تولید می کنند. این بوها به یک بوی بد ماهی منحصر به فرد اضافه می شوند ، که از نام اصلی "بوی پا" است.

خرید عمده جوراب در تهران . محصولات نساجی ساخته شده از الیاف طبیعی مانند پنبه یا پارچه کتانی محیطی ایده آل برای رشد میکروارگانیسم ها ، از جمله میکروب ها و قارچ های بیماری زا ، به ویژه در تماس با پوست انسان است که رطوبت ، گرما و مواد مغذی را برای آنها فراهم می کند.

خرید عمده جوراب در اصفهان

خرید عمده جوراب در اصفهان . محصولات نساجی تحت درمان با مواد ضد میکروبی مورد توجه مشتریان و تولیدکنندگان در همه جای دنیا قرار گرفته است. با استفاده از مواد شیمیایی متنوع می توان به ویژگی های ضد باکتری مانند یون نقره دست یافت ، اما تأثیرات مضر این مواد شیمیایی بر روی پوست انسان و سلامت کل مصرف کننده را نمی توان کاملاً نادیده گرفت. بنابراین ، استفاده از الیاف طبیعی دارای خواص ضد میکروبی در تولید پارچه ایده آل است تا بتوانید محصولات دوستدار پژواک را بدست آورید.

خرید عمده جوراب در تهران

مقایسه بین مواد مختلف

تیم AdTeco در هنگ کنگ مدت زمان زیادی را در زمینه تحقیق و توسعه ، آزمایش ، پردازش نخ ، تولید و کنترل کیفیت برای حل مشکلات پا اختصاص داده است. M-tech در جوراب های AdTeco یک سیستم جذب کننده رطوبت و خشک شدن سریع است که می تواند بلافاصله رطوبت را از طریق فتیله ، پخش و انتقال تخلیه کند.

 خرید عمده جوراب در تهران

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 18 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

آموزش خودآرایی  در اصفهان

پس از استفاده از سایه چشم ، ابروهای خود را با یک مدل مناسب از آرایش ابرو  فرم.

مرحله 6 خودآرایی

اگر می خواهید از خط چشم استفاده کنید ، می توانید در این مرحله از مدل خط چشم متناسب با چشم خود استفاده کنید آموزش طراحی خط چشم.  در این مرحله از آرایش چشم می توانید مهارت کافی کسب کنید.

آموزش خودآرایی در اصفهان

آموزش خودآرایی  در اصفهان . اگر می خواهید مژه هایی خوش فرم و آراسته داشته باشید ، بعد از زدن خط چشم استفاده از فر کننده مژه را فراموش نکنید .  قبل از استفاده از ریمل از فر کننده مژه استفاده کنید تا از آسیب مژه های شما جلوگیری کند . برای زیبایی چشم ها می توانید از مژه های مصنوعی کوچک نیز استفاده کنید.

هفتمین مرحله خودآرایی

مهمترین مرحله در آرایش چشم ریمل زدن است .  از ریمل های پلاستیکی برای آرایش چشم خود استفاده نکنید زیرا این ریمل ها باعث ریزش و شکستن مژه های شما می شوند . ریمل را به صورت زیگزاگ به مژه های خود بزنید و قبل از استفاده از ریمل حتما محلول اضافی را روی برس بزنید تا مژه هایتان به هم نچسبند...

آموزش خودآرایی در اصفهان

هشتمین مرحله خودآرایی

در این مرحله از آموزش آرایش صورت، شما باید گونه خود را با کمک یک مناسب برجسته سرخ شدن .  بهتر است رنگ رژگونه شما با رنگ رژ لب شما مطابقت داشته باشد . بهتر است رژگونه خود را با کمک یک برس بزرگ و نرم بزنید . مناسب ترین رنگ های رژگونه برای آرایش روز ، رنگ های روشن یا مات است.

برای آرایش شب بهتر است از رنگ های رژگونه براق استفاده کنید .  رژگونه های براق بهترین ایده برای افراد لاغر است.

 آموزش خودآرایی در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : raheleedalat.com

mohamad بازدید : 11 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

با این حال هنگامی که تسلا روداستر در سال ۲۰۰۷ وارد مرحلهٔ تولید شد، ایلان ماسک با بدشانسی روبرو شد. برخی عیب‌های مدیریتی منجر به این امر شد که قیمت واقعی فروش این وسیلهٔ نقلیهٔ الکتریکی، تقریباً دو برابر قیمت اصلی ۹۲ هزار دلاری شود. علاوه براین، مارتین ابرهارد هم مسبب یک اشتباه استراتژیک بود. در طول این بحران ایلان مهارت مدیریتی خود را نشان داد؛ او هرکسی را که باعث توقف این پروژه شده بود اخراج کرد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به ابرهارد و تعدادی از کسانی که نقش کلیدی در شرکت داشتند، اشاره کرد. بعد از این ماجرا، ایلان ماسک به تنهایی این شرکت را رهبری می‌کرد. پس از آنکه یک مدیر عامل موقت به نام مایکل مارک جایگزین ابرهارد شد، ابرهارد به دادگاه شکایت کرد ولی این مشکل به صورت مسالمت‌آمیز حل شد به‌طوری‌که هیچ جزئیاتی از این موضوع به بیرون درز نکرد.

در دسامبر سال ۲۰۰۷، زیو دوری به عنوان مدیر عامل و رئیس تسلا موتورز انتخاب شد. ایلان ماسک نسبت به زیو دوری مدیر عامل بهتری بود و به این ترتیب نائب رئیس شد. در نهایت دوری در دسامبر سال ۲۰۰۸ این شرکت را ترک کرد.

در آستانهٔ بحرانی که ذکر شد، ایلان ماسک با کاهش مؤثر هزینه‌ها به کار خود ادامه داد؛ تعدیل نیرو کرد، از تأمین‌کننده‌های قطعات، تقاضای قیمت پایین‌تر کرد و برخی از دفاتر را تعطیل کرد و در نهایت تسلا روداستر در سال ۲۰۰۸ با حدود ۲۰ هزار دلار افزایش قیمت عرضه شد.

mohamad بازدید : 17 سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

تولیدی شلوار زنانه در تهران

بسیاری از مردان ترانس بهتر در لباس زنانه قرار می گیرند ، اما به بریدگی هایی که منحنی های زنان را برجسته می کند اهمیتی نمی دهند. متأسفانه ، کت و شلوارهای مردانه سنتی متناسب کاملاً متناسب نیستند. در پاسخ ، صنعتی برای افراد ناسازگار جنسیتی برای خرید لباس با برشی متناسب با آنها شکل گرفته است. Bindle & Keep ، یک شرکت خیاط سفارشی در بروکلین ، نیویورک با کت و شلوارهای شیک و سفارشی که می تواند متناسب با ترجیحات مشتری باشد ، پیشتاز بوده است. با افزایش بازار غیر مطابق جنسیت ، تعداد طراحان مد که نیازهای آنها را برآورده می کنند نیز افزایش یافته است. همانطور که یکی از مشتریان Bindle & Keep در مستند HBO Suited اظهار داشت، "من واقعاً نمی خواهم کسی بتواند مرا از بین افراد مختلف انتخاب کند و مانند" بر روی این بدن منحنی هایی وجود دارد که منطقی نیست ".

تولیدی شلوار زنانه در اصفهان

تولیدی شلوار زنانه در تهران . هر بار یک پا

شلوار ، اگرچه اکنون بخشی از جریان اصلی زنان است ، اما همچنان نمادی برای تکامل حقوق برابر است. موضوع دکمه داغ این که زنی نمی خواهد دامن بپوشد همچنان شعله ور می شود و اخبار پر از رسوایی های ناشی از نفس نفس زدن است ، از مهمانداران پرواز فوق الذکر تا یک سالخورده دبیرستان پنسیلوانیا که از ورود به محرومیت خودداری می کند زیرا او تصمیم گرفت لباس تاکسیدو بپوشید.

تولیدی شلوار زنانه در تهران

بنابراین ، دفعه بعدی که شلوار مورد علاقه خود را بیرون می کشید ، لحظه ای وقت بگذارید و قدردان یک قرن تلاشی باشید که در هنگام پوشیدن لباس در بیرون از شما طفره نمی رود و دستگیر نمی شوید. آنها را به صورت نمادین در نظر بگیرید ، به عنوان معیار اندازه گیری مبارزه برای حقوق زنان (و ترانس) ، اما همچنین تا چه حد باید طی شود. سپس ، آن شلوار را بپوش ، بیرون برو و مانند قهرمان شلوار کاترین هپبورن ، همانطور که دوست داری زندگی کن.

 تولیدی شلوار زنانه در تهران

 برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 9 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 

خرید عمده تیشرت در تهران

اما فقط فقط

صرف نظر از آرزوهای شما در فضای باز (یا فقدان آن) ، چکمه های کوهنوردی مقاوم در طول چند سال گذشته خود را به عنوان لوازم ضروری کفش در هوای ناپایدار تثبیت کرده اند - به ویژه در میان مردان تیزبین که توانایی کفش را برای روبرو کردن با تمام سبک های هواشناسی به سبک خود دارند.

خرید عمده تیشرت در اصفهان

ما در ورزش های ماجراجویی متخصص نیستیم ، بنابراین توصیه می کنیم چکمه هایی برای زمین های کاملاً سخت را به افراد حرفه ای اختصاص دهیم. اگرچه کاری که می توانیم انجام دهیم ، پیشنهاد طرح هایی است که برای پیمایش در خیابان های شهر ، جلسات سنگین پیاده روی سگ ها و سفرهای گاه به گاه به میخانه های حومه شهر ایده آل است.

خرید عمده تیشرت در تهران . شما به یک جفت احتیاج دارید که سطح راحتی ، پشتیبانی از مچ پا و سایر ویژگی های ارتوپدی جعبه تیک تیک مانند آسترهای چرمی کامل و پایه های بالشتی را ارائه دهد. (اگرچه می توانید آن را گونی کنید و یک جفت زیبا و به سختی عملی جیر از یک طراح مد بالا که کوهی در زندگی آنها ندیده است دریافت کنید.)

خرید عمده تیشرت در تهران

تیم آنها را با دیگر سخت به عنوان قدیمی چکمه های مردانه محصولات اساسی مانند جین خام ، مخمل نخی راه راه، پارچه جناغی بافتن یا جامه فلانل یا پشمی پیراهن و کابل گره ژاکت کش باف پشمی . همچنین می توانید آنها را با باران و پشم گوسفند وجانوران دیگر جفت کنید تا کاملاً به روند خارج از منزل متصل شوند. یا جسور باشید و از آنها به عنوان نقطه مقابل قابل توجه خیاطی استفاده کنید - فقط برای مصاحبه شغلی بعدی شما نیست.

 خرید عمده تیشرت در تهران

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 16 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طراحی لوگو در اصفهان

دنبال کن روند ، اما نه بیش از حد

قبل از شروع ، ما باید یک قانون مهم را به شما یادآوری کنیم که هنگام ایجاد آرم خود باید آن را دنبال کنید . همانطور که در مقاله ما در مورد  6 ملاک یک آرم خوب ذکر شد آرم شما باید بی پایان باشد. 

طراحی لوگو در اصفهان . بنابراین ، مهم است که از روندهای جدید الهام بگیرید و توجه داشته باشید که باید آرم را انتخاب کنید که با گذشت زمان ادامه یابد   .. این بدان معناست که شما مجبور نیستید هر بار که روند جدیدی شروع می شود ، آرم خود را دوباره انجام دهید . به همین ترتیب ، یک آرم عالی گرایش های جدیدی ایجاد خواهد کرد زیرا سایر سازندگان آرم از آن الهام می گیرند  .!

طراحی لوگو در اصفهان

یادآوری روند سال 2019 

چندین روند که سال گذشته در مورد آنها صحبت کردیم هنوز ادامه دارد مربوط که در 2020 .  اول ، از آنجا که ما در دنیای وب و چاپ زندگی می کنیم ، داشتن یک آرم قابل تکرار مهم است ، به این معنی که می توان آن را به راحتی در قالب های مختلف استفاده کرد.. شما باید بتوانید از آرم و مارک خود در همه جا استفاده کنید ، چه به عنوان نمادی در شبکه های اجتماعی و چه در وب سایت خود ، مانند Favicon یا روی کارت ویزیت . چرا یک نسخه سیاه و سفید برای چاپ ندارید    ؟ چرا در جایی که فقط حرف اول نام یا نشان شرکت خود را دارید تغییر ایجاد نمی کنید؟ اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، می توانید مقاله ما را در مورد آن بخوانید   5 نوع آرم و آرم مورد  نگاهی به نظر خود بیندازید  .

طراحی لوگو در اصفهان

 طراحی لوگو در اصفهان

برای مشاهده تعرفه ها و سفارش کلیک کنید.

منبع : otters.ir

 

mohamad بازدید : 15 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

چاپ کارت ویزیت در اصفهان

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت 

 

  1. 1. یک ترکیب بندی مناسب ، جذاب و جدید داشته باشید. 

۲. از نظر بصری به سرعت مخاطب را جذب می کند. 

  1. 3. فضاهای مثبت و منفی متعادل داشته باشید. 
  2. 4. از قلم های مربوط به تم استفاده کنید . به عنوان مثال ، کارت ویزیت وکیل به یک فونت رسمی و سنگین احتیاج دارد ، در حالی که کارت ویزیت یک ورزشکار پرورش اندام می تواند فونت تبلیغاتی بیشتری داشته باشد ، یا کارت ویزیت یک طراح گرافیک کاملاً بدون ساختار است...

چاپ کارت ویزیت در اصفهان . 5. آرم های تصویر و متن باید در بهترین حالت و در بهترین ترکیب باشند. 

  1. 6. رنگ کارت ویزیت بسیار مهم است . رنگ ها طراحی را جذاب و فریبنده می کنند. رنگ ها همچنین بر خوانایی متن تأثیر می گذارند. کنتراست باید به دقت مشاهده شود. به عنوان مثال ، از نوشتن متن با رنگ خاکستری روی زمینه سفید خودداری کنید ، زیرا باعث کاهش خوانایی متن و جذابیت کارت می شود. در حقیقت یک طراح گرافیک  باید به خوبی با رنگ ها آشنا باشد و از روانشناسی رنگ شناخت کاملی داشته باشد. استفاده از رنگ های اضافی فضای کارت را بهم ریخته و بیننده را گیج می کند. . 

طراحی و چاپ کارت ویزیت در اصفهان

  1. 7. باید دانست که هر حرفه و شغلی ویژگی های خاص خود را دارد . بنابراین روحیه و نکات مهم در طراحی مربوط به هر حرفه و شغل متفاوت خواهد بود.

چاپ کارت ویزیت در اصفهان

  1. 8. توجه به ساختارشکنی در طراحی کارت ویزیت می تواند آن کارت را برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار کند . کارت ویزیت هایی که شلوغ هستند به سرعت از ذهن مخاطب پاک می شوند ، در حالی که یک کارت ویزیت انفرادی با طراحی حرفه ای و ساده و یک کارت ویزیت که در آن معیارهای معمول و قدیمی طراحی بهم خورده و از بین می رود. مدت زمان طولانی تری در ذهن مخاطب ثبت می شود.

 چاپ کارت ویزیت در اصفهان

برای مشاهده تعرفه ها و سفارش کلیک کنید.

منبع : otters.ir

mohamad بازدید : 21 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده سوتین در تهران

وی گفت: "من فکر می کنم که ما در واقع به عنوان زنانی آموزش دیده ایم که" اگر اندازه برش کوکی نمی پوشید ، پس چیزی برای شما وجود ندارد ". برای مقابله با این احساس ، ThirdLove سوتین هایی در اندازه فنجان AA را به من می فروشد ، از جمله گزینه های نیمه فنجان.

برای دریافت آخرین توصیه های ما مستقیماً به صندوق ورودی خود ، در خبرنامه هفتگی Wirecutter ثبت نام کنید.

خرید عمده سوتین در تهران . کورا هارینگتون ، نویسنده کتاب " در جزئیات صمیمی: لباس زیر را چگونه انتخاب کنیم ، بپوشیم و دوست داشته باشیم " و سردبیر وبلاگ لباس زیر زن معتاد ، از تعداد تکرار شده 80 درصد به اضافه کتاب خود اجتناب می کند. او نتوانست آن را تأیید کند و علاقه ای به تکرار رقمی ندارد که باعث شود مردم قبل از شروع خرید احساس کنند که شکست خورده اند.

خرید عمده سوتین در اصفهان

خانم هارینگتون گفت: "من حداقل تا زمانی که در مورد لباس زیر می نوشتم این آمار را شنیده ام." وی گفت ، استفاده از سوتین به عنوان یک کار روزمره ، یا به عنوان کاری که خانمها مرتکب اشتباه می شوند ، یا اینکه آنها بدن خود را خیلی خوب نمی شناسند ، "مردم را دعوت نمی کند تا وارد شوند و در مورد سوتین بیشتر بدانند."

خرید عمده سوتین در اصفهان . بیش از اندازه روی برچسب فکر کنید

خانم هرینگتون تشخیص می دهد که خرید سوتین ممکن است دشوار باشد اما گفت که هیچ وقت زمان بهتری برای این کار نبوده است. خرید آنلاین به این معنی است که مردم به گزینه های موجود در همسایگی خود محدود نمی شوند و مارک های لباس زیر اکنون خطوطی را در اندازه های بیشتری فراتر از لیوان های D معرفی می کنند. ( خط Savage x Fenty ریحانا این کار را انجام می دهد.)

خرید عمده سوتین در تهران

خرید عمده سوتین در اصفهان

 خرید عمده سوتین در تهران

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 56 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

گزینه های نامرئی

بیایید آن را ساده نگه داریم. M&S بهترین لباس زیر نامرئی را انجام می دهد: دستمال کاغذی ، بند شلوارک و شلوارک کوتاه که درز زیر تنگترین بدنه را نشان نمی دهد. مجموعه میکرولیاف آنها یک ماده اصلی است. به ما اعتماد کنید اگر می خواهید یک گزینه جایگزین کمی جذاب داشته باشید ، آویزهای توری بدون درز Cosabella بسیار عالی هستند.

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران . مجسمه سازی لباس

گاهی اوقات یک لباس لباس های محکم و محکم می خواهد - و لباس اصلی ، Spanx واقعا بهترین است. چه به یک لباس شلوار کامل ، شلوار بلند بلند در اواسط ران یا لباس کوتاه مجسمه سازی احتیاج دارید ، آنها پشت شما را گرفته اند (به معنای واقعی کلمه).

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان . حالت ذهنی آلی

این فقط اعتبارات زیست محیطی نیست که این مارک های پنبه ای ارگانیک را متمایز می کند - فیدهای فردی اینستاگرام آنها یک جشن هنری از زنان ، دامنه سن ، تنوع و اندازه است. از برچسب Talk Under Light مستقر در بارسلون استفاده کنید ، که عکسهای آفتابگیر آن از تاپ های نامتقارن محصولات و لباسهای مخصوص بدنه تعلیق باعث می شود که اصول لباس زیر ایجاد شود یا مارک The Nude Label مستقر در والنسیا ، که مجموعه ای از مجموعه های غیر سمی رنگ شده (از یاس بنفش و توت) به اوچر) هر رنگ پوست را تکمیل می کند. در همین حال ، Pansy مستقر در کالیفرنیا یک کالای عالی برای دو قطعه دور کمر است که حتی با اسکرچ موی متناسب برای آن روزهای زیبا در استراحت در اطراف خانه ارائه می شود.

پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

پخش عمده لباس زیر زنانه در اصفهان

 پخش عمده لباس زیر زنانه در تهران

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com

mohamad بازدید : 20 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش سئو در اصفهان

6. آفلاین و محلی

همانطور که خوب می دانیم مصرف کنندگان برای اطلاع از فعالیتهای آفلاین خود از تحقیقات آنلاین استفاده می کنندبینش استخراج سئو ، به مبارزات آفلاین و محلی نیز اطلاع می دهد.

آموزش سئو در اصفهان

از دیدگاه خدمات ، از نظرات تا سوالات آنلاین ، آنچه مصرف کنندگان می خواهند در فضای دیجیتال بدانند می تواند منجر به شروع مکالمه در فضای فیزیکی شودنمایندگان خدمات مشتری خود را با این بینش مسلح کنید تا تعاملات حضوری معنی دارتری داشته باشید و در نهایت روابط مشتری را تعمیق بخشید.

آموزش سئو در اصفهان . اطلاع از تجربه فروشگاهی با بینش سئو به آموزش فروش ختم نمی شوددر درک اصطلاحات جستجو که هیچ نتیجه ای نداشته است ، مواردی را که مشتریان شما می خواهند ارائه دهید ، به شما ارائه می دهد ، فرصت هایی را برای محصولات جدید و یا متنوع سازی خدمات شما فراهم می کند.

آموزش سئو در اصفهان

7. درآمد و تولید سرب

جذب مشتری می تواند هزینه بر باشدما می دانیم که استراتژی های ورودی موثرترین هستند و SEO منبع اصلی هدایت استبه جای سرمایه گذاری ساعت های بی شماری در استراتژی های بازاریابی خارج از کشور ، جلب مشتری با اطلاعات مورد نیاز - در صورت نیاز - به عنوان تحقیق و بررسی در طول سفر خرید ، راهی مقرون به صرفه برای تولید سرب فراهم می کند.

چه B2B یا B2C ، درآمد وقتی رشد می کند که محتوای مناسب و در زمان مناسب به مشتری مناسب تحویل داده شودبهینه سازی محتوای آنلاین در بین کانال ها می تواند باعث ایجاد ترافیک بیشتر ، تبدیل بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر شود.

از دیگر دوره های آموزشی کاریزما، آموزش فتوشاپ در اصفهان و آموزش طراحی سایت در اصفهان می باشد. می توانید با کلیک بر روی هر کدام وارد دوره مربوطه شوید.

 آموزش سئو در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 19 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش فتوشاپ در اصفهان

درس 7: درک لایه ها

مقدمه

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه مردم با فتوشاپ به چنین نتایج عالی می رسند؟ در حالی که بسیاری از تکنیک های ویرایش تصویر وجود دارد ، تقریباً در هر پروژه یک ابزار برای حرفه ای های فتوشاپ وجود داردلایه ها یادگیری نحوه استفاده از لایه ها احتمالاً مهمترین کاری است که می توانید برای بهبود مهارت های فتوشاپ انجام دهید

آموزشگاه فتوشاپ در اصفهان . در این درس ، ما به نحوه کار لایه ها ، انواع مختلف لایه ها و اصول ایجاد و استفاده از لایه ها خواهیم پرداخت.

آموزش فتوشاپ در اصفهان

اگر می خواهید این درس را همراهی کنید ، می توانید فایل نمونه ما را بارگیری کنید . ما در حال برنامه ریزی هستیم که این پرونده را به عنوان پیوست ایمیل ارسال کنیم و به صورت آنلاین ارسال کنیم.

آموزش فتوشاپ اصفهان. لایه ها چیست؟

می توانید لایه ها را به صورت صفحات شیشه ای شفافی که روی هم قرار گرفته اند ، تصور کنید ، که باعث می شود قسمتهای مختلف هر لایه خودنمایی کندانواع مختلفی از لایه ها وجود دارد که در فتوشاپ استفاده خواهید کرد ، و آنها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

آموزش فتوشاپ در اصفهان

لایه های محتوا : این لایه ها شامل انواع مختلفی از محتوا مانند عکس ، متن و اشکال هستند .

Adjustment لایه ها : این لایه ها به شما امکان می دهند تا تنظیماتی مانند اشباع یا روشنایی را در لایه های زیر آنها اعمال کنید لایه های تنظیم نوعی ویرایش غیر مخرب است زیرا در واقع هیچ تغییری در مورد تصویر اصلی ایجاد نمی کند.

از دیگر دوره های آموزشی کاریزما، آموزش سئو در اصفهان و آموزش طراحی سایت در اصفهان می باشد. می توانید با کلیک بر روی هر کدام وارد دوره مربوطه شوید.

 آموزش فتوشاپ در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 13 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش طراحی سایت در اصفهان

برنامه نویس عملی توسط اندرو هانت و دیوید توماس

ممکن است اکثر روشهای توسعه نرم افزار در Pragmatic در ظاهر ساده به نظر برسد ، اما داخلی سازی آنها می تواند یک تمرین کاملاً حرفه ای باشداین کتاب به جای آموزش اینکه چه چیزی را برنامه ریزی کنید ، راهنمایی در مورد نحوه برنامه نویسی ارائه می دهد.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

هانت و توماس رویکردی برای توسعه نرم افزار ارائه می دهند که فراتر از تایپ کد یا نمونه های پیوند کپی استاین کتاب 70 نکته و حکایت عملی را که طی سالهای گذشته توسط برنامه نویسان موفق آموخته ایم ، از تسلط بر محیط توسعه ، افتخار به کار و رفع مشکلات هنگام بروز مشکلات ، به جای گذاشتن برای دیگران ، تجزیه و تحلیل می کند.

آموزش طراحی سایت در اصفهان . این کتاب به جای آموزش اینکه چه چیزی را برنامه ریزی کند ، راهنمایی های ارزشمندی در مورد چگونگی برنامه نویسی در مرز پروژه های دنیای واقعی ارائه می دهداین برنامه با برنامه های عملی "مشاوره زندگی" برای هر توسعه دهنده وب پر شده است.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

کتابهایی در زمینه تجارت

طراحی یک شغل است توسط مایک مونتیرو

طراحی یک کار است - یک واقعیت طراحان اغلب به نفع تمرکز بر کار خود چشم پوشی می کنندمایک به درستی اولین کتاب خود را "راهنمای امرار معاش به عنوان یک طراح" می نامد و آن را با صنعت حکیم و مشاوره تجاری برای طراحان وب مستقل بسته بندی می کند.

از دیگر دوره های آموزشی کاریزما، آموزش سئو در اصفهان و آموزش فتوشاپ در اصفهان می باشد. می توانید با کلیک بر روی هر کدام وارد دوره مربوطه شوید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 7 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش safe در اصفهان

برای دسترسی به منوی Define> دستور Beam Properties کلیک کنیدفرم Beam Properties در شکل 13 نشان داده شده است.

1. در قسمت Analysis Property Data ، L Beam را ازلیست کشویی Beam Shape Type. 2.در قسمت Analysis Property Data ، 18 را در وب تایپ کنیدجعبه ویرایش Width at Top ، 18 را در عرض وب در پایین تایپ کنید

جعبه ویرایش را وارد کنید ، در جعبه ویرایش عمق 24 تایپ کنید ، در قسمت 5ft را تایپ کنیدجعبه ویرایش Flange Width و 10 مورد در جعبه ویرایش Slab Depth. مرحله 2 ویژگی ها را تعریف کنید.

آموزش safe در اصفهان

شکل 14 فرم داده مشخصات املاک

3. در قسمت Design Properties Data ، Flange Dimen- را انتخاب کنید- sions از گزینه Analysis Property Data . این گزینهعرض و عمق فلنج ارائه شده در تجزیه و تحلیل مناسب - داده های ty

آموزش safe در اصفهان .4. کلیک کنید OK را فشار دهید برای پایان دادن به تعریف ویژگی پرتو.

آموزش safe در اصفهان

با کلیک بر روی OK را فشار دهید تا خروج از این فرم خواص پرتوکلیک کنید بر رویمنوی پرونده> ذخیره دستور برای ذخیره مدل خود. ویژگی های ستون را تعریف کنید .برای دسترسی به منوی Define> فرمان Column Properties کلیک کنیدبرای دسترسی به ستون بر روی دکمه Modify / Show Propertie کلیک کنیدفرم داده مشخصات در شکل 15 نشان داده شده استبرای این پروژه 18 اینچ مربع و پانل های قطره 6 استشکل 15 فرم داده های دارایی ستون.

شما می توانید از سایر دوره های ما همچون آموزش اینونتور در اصفهان دیدن کنید، برای مشاهده آموزش ها  روی دوره مورد نظر کلیک کنید.

 آموزش safe در اصفهان

برای مشاهده دوره و درخواست مشاوره کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 1,260
  • بازدید کلی : 2,561