loading...
hamechidan212
mohamad بازدید : 17 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش آرایشگری در اصفهان

آموزش آرایشگری در اصفهان . مادرانی که این کلیشه های تاریخی را در مورد موهای "خوب" و "بد" درونی کرده اند ، ممکن است این نگرش ها را در نحوه تعامل آنها با کودک خود هنگام شانه زدن موهای کودک بیان کنند. برای بسیاری از روابط والدین و کودک ، مو همچنان نقطه اشتعال برای درگیری و شرم است.

واگرد یک منفی به یک مثبت

من به عنوان یک روانشناس ، نگران والدینی هستم که این باورهای ناخودآگاه راجع به رنگ پوست تیره یا موهای محکم پیچیده فرزندشان دارند - که این باورها در پذیرش یا رد کودکان ابراز می شود.

مطالعات متعدد نشان می دهد که برای رشد نوزادان به بزرگسالان سالم ، پیوندهای محکم و حمایتی بین والدین و کودک - چیزی که به آن دلبستگی ایمن گفته می شود - لازم است. این کار با پذیرش بی قید و شرط نوزادان از بدو تولد آغاز می شود و با تشویق و حمایت مداوم در ماه ها و سال های اول کودک ادامه می یابد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان . تعامل شانه زدن مو می تواند نقشی اساسی در ایجاد پیوست های ایمن داشته باشد.

یافته های حاصل از تحقیقات من نشان می دهد که این کار ساده ، که فقط حدود 10 دقیقه در روز طول می کشد ، برخی از رفتارهای اصلی والدین را که منجر به پیوندهای ایمن تر می شود ، تسهیل می کند: تعامل کلامی مثبت ، لمس فیزیکی دوست داشتنی و گوش دادن پاسخگو. (به عنوان مثال ، تحقیقات نشان داده است که لمس جسمی سالم چقدر برای رشد و بقای انسان مهم است).

آموزش آرایشگری در اصفهان

 بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

برای مشاهده دوره ها و ثبت نام کلیک کنید.

منبع : raheleedalat.com

 

mohamad بازدید : 14 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش مترور حرفه ای

آموزش مترور حرفه ای .   4 روش تخمین رایج را که توسط نقشه برداران مقدار و مهندسان هزینه ساخت استفاده می شود ، بخوانید

 

از آنجا که این برآورد براساس گروهی از اقلام است که با هم ترکیب شده اند ، نرخ هر گروه (نرخ مرکب) نیز ترکیبی از قیمت اقلام منفرد است. این اجزای سازنده موارد BOQ هستند. در این برآورد ، روش ایجاد نرخ های کامپوزیت قسمت زیادی از زمان نقشه بردار مقدار را می گیرد و بنابراین به کار بیشتری نسبت به روش منطقه سطحی نیاز دارد. با این وجود ، اگرچه دوره اولیه را برای ساختن نرخ های یک پروژه صرف خواهید کرد ، اما بیشتر نرخ ها را می توان برای یک پروژه جدید اعمال کرد که از نظر ماهیت مشابه است ، بنابراین شما فقط باید تنظیمات جزئی و ویرایش را انجام دهید.

آموزش مترور حرفه ای

اصولی وجود دارد که هنگام ساختن نرخ ترکیبی برای مقادیر تقریبی باید از آنها پیروی کنید. ما قصد داریم میزان افزایش کامپوزیت برای بنیادها را نشان دهیم:

ترانشه را به عرض 600 میلی متر و عمق 700 میلی متر ، با پایه های بتونی به ضخامت 200 میلی متر ، دیوار خشتی پایه 230 میلی متر به ارتفاع 800 میلی متر و آجرهای روی پایه ازاره 300 میلی متر حفاری کنید.

مرحله 1

ابتدا باید واحد اندازه گیری Group را تعیین کنید. به عنوان مثال هنگامی که شما در تخمین مقادیر مقدماتی یا تقریبی مبانی را اندازه گیری می کنید ، واحد اندازه گیری گروه متر (متر) است.

آموزش مترور حرفه ای

روش ساخت نرخ مرکب

گام 2

مرحله دوم لیست تمام موارد مرتبط Bill است که می توانند از نظر طول به Fundations نگاشت شوند. اینها هستند:

حفاری ترانشه - (m3) نرخ - R27.50

خطر سقوط / پشتیبانی از کار زمین - (متر مربع) نرخ - R2.00

تراکم - (مترمربع) نرخ - R5.00

مسمومیت با مورچه به پایین و کناره های ترانشه - (متر مربع) نرخ - R7.00

پر کردن مجدد - (m3) نرخ - R35.00

کالاهای اضافی موجود در کاوش از حفاری ها - (m3) نرخ - R30.00

پایه های بتونی - (متر مکعب) نرخ - R1200.00

One Brickwall in Fundations - (مترمربع) نرخ - R235.00

آجر تقویت کننده عرض 150 میلی متر - (متر) نرخ - R2.50

مواجهه در منطقه ازاره - (متر مربع) نرخ - R50.00

DPC - (مترمربع) نرخ - R7.00

 آموزش مترور حرفه ای

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com

mohamad بازدید : 15 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش اکسل در اصفهان

همچنین جالب است:

روش 1: جدول مطالب را به صورت دستی ایجاد کنید

یک جدول را به صورت دستی وارد کنید

روش اول بارزترین روش است: هر نام صفحه را تایپ کنید (یا کپی و جایگذاری کنید) و پیوندهایی به سلول ها اضافه کنید. این مراحل ضروری است:

با کلیک راست روی هر نام کاربرگ ، یک صفحه کار جدید ایجاد کنید و روی Insert Sheet کلیک کنید (یا Shift + Alt + F1 را فشار دهید). یک نام مناسب بگذارید ، به عنوان مثال "مطالب".

ابتدا با تایپ اولین صفحه کار در سلول B4 (یا هر سلولی که دوست دارید) شروع کنید.

آموزش اکسل در اصفهان . پیوند را به سلول اضافه کنید: روی سلول کلیک راست کرده و روی "Hyperlink" کلیک کنید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، "این سند" را انتخاب کنید و بر روی نام برگه ای که می خواهید ورودی لیست را ایجاد کنید ، کلیک کنید. معمولاً سلول A1 به عنوان مرجع سلول خوب است. پنجره اضافه کردن پیوند در ویندوز کمی متفاوت به نظر می رسد اما گزینه های مشابه را ارائه می دهد.

مراحل 2 و 3 را تکرار کنید تا همه برگه ها در فهرست مطالب شما قرار بگیرند.

تمام قالب بندی ها را به دلخواه انجام دهید و سپس کارتان تمام شد.

آموزش اکسل در اصفهان

روش 2: از فرمول هایی برای فهرست مطالب استفاده کنید

ابتدا یک محدوده نامگذاری شده را مشخص کنید تا یک لیست از محتویات را با فرمول وارد کنید.

با تشکر از برایان کنز ، که این روش را به عنوان نظر ارسال کرد: در واقع راهی برای استفاده از فرمول ها و دامنه های نامگذاری شده وجود دارد. این مراحل را دنبال کنید:

روی "تعریف نام" در مرکز روبان فرمول کلیک کنید.

آموزش اکسل در اصفهان

 آموزش اکسل در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmastu.com

mohamad بازدید : 14 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان . شناسایی با الزامات تولید ناخالص داخلی
آموزش ضروری است تا کلیه کارمندان از تمام فرآیندهای سازگار با تولید ناخالص داخلی کاملاً مطلع شوند. این موارد باید بطور منظم انجام شود و به زبان خود در دسترس متخصصان خارجی باشد. کارمندان باید نیازها و فرآیندهای تولید ناخالص داخلی را بشناسند و آنها را زندگی کنند. بنابراین اگر ارائه دهندگان خدمات لجستیکی دارویی آنها را در طراحی فرایندهای آموزش ، اسناد ، شکایات و سایر روشهای قبل از صدور گواهینامه QM ، در نظر بگیرند خوب است.

برای هر لجستیست دارویی ، مدیریت شکایات ، به عنوان مثال پردازش انحراف دما در هنگام حمل و نقل ، یک معیار تعیین کننده است. در هر صورت ، توصیه می شود این فرآیند انجام شود. اگر حمل و نقل حمل و نقل شکایات را به درستی ثبت نکند ، نمی توان پیشرفت ها را در QMS وارد کرد.
برنامه مداخله باید دقیقاً مواردی را که در صورت فراخوان ، شکایت مشتری ، خرابی واحد برودتی و آسیب رساندن به عایق اتفاق می افتد ، تنظیم کند. علاوه بر این ، تدارکات دارویی باید کارمندان مسئول را معرفی کنند که QMS را معرفی می کنند ، تمام فرایندهای مربوط به تولید ناخالص داخلی را رصد می کنند ، آموزش ها را مدیریت می کنند ، مدیریت شکایات را مدیریت می کنند و ممیزی ها را سازمان می دهند.

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان . نتایج حسابرسی را در اقدامات اصلاحی
بگنجانید خودآزمایی منظم برای تعیین اینکه آیا اصول صحیح فروش نیز رعایت می شود یا نه علاوه بر حسابرسی های فرستنده یا سازنده ، باید انجام شود. کارشناسان خارجی همچنین برای تأیید QMS موجود یا تازه اجرا شده از ممیزی استفاده می کنند. نتایج به ثبت رسیده است و به منظور بهبود مستمر کیفیت خدمات ارائه دهنده تدارکات ، باید در اقدامات اصلاحی لحاظ شود. ما برای بررسی اقدامات و اهداف توافق شده QMS ، حداقل سالی یک بار ممیزی را با یک ریتم منظم توصیه می کنیم.

آموزش سئو در اصفهان

 آموزش سئو در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 14 یکشنبه 16 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس  . 24. نوار کناری وردپرس خود را سفارشی کنید

نیازی به محدود کردن خود به یک ساختار ناوبری وردپرس نیست. این آموزش ویدئویی و متنی از دیوید هیز ، نحوه شخصی سازی ابزارک های وردپرس ، از جمله نحوه ویرایش نوار کناری وردپرس را به شما می آموزد .

  1. آیکون ها را به افزونه های سفارشی و بدون پلاگین اضافه کنید

نمادهای کنار گزینه های منو از نظر بصری جذاب هستند

افزودن آیکون به منوهای سفارشی می تواند روش خوبی برای افزودن شخصیت به سایت شما و همچنین بهبود قابلیت استفاده باشد. این یک فرآیند نسبتاً ساده و دو مرحله ای است که هیچ برنامه نویسی PHP را شامل نمی شود. و این آموزش وردپرس نحوه انجام آن را به شما نشان می دهد.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس  . 26. افزونه های عالی وردپرس برای طراحان

برای بهبود عملکرد از پلاگین استفاده کنید

یکی از دلایل اصلی محبوبیت وردپرس این است که چقدر خوب از الگوها و پلاگین ها پشتیبانی می کند ، و آن را بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم می کند تا متناسب با نیازهای مختلف وب سایت باشد. برای افزودن قابلیت به وب سایت مورد نظر خود ، لیست انتخاب ما با بهترین پلاگین های وردپرس موجود را بررسی کنید. و بهترین قسمت این است که همه آنها به صورت رایگان در دسترس هستند.

  1. با توسعه پلاگین WP شروع کنید

ایجاد پلاگین از طریق خود می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند

اگر در کتابخانه گسترده افزونه های وردپرس نتوانستید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید ، قدم بعدی این است که به فکر ساختن خود باشید. آنطور که به نظر می رسد دشوار نیست. در این آموزش وردپرس به چگونگی آن پی ببرید.

  1. نکات برتر برای ساخت قالب وردپرس

آموزش طراحی سایت با وردپرس

 آموزش طراحی سایت با وردپرس

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : karizmagp.com

 

mohamad بازدید : 15 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

خرید باند اکتیو

و در مورد بلندگوهای 'مجهز' چه می توان گفت؟

ATC SCM40s هم از بلندگوهای مجهز به سیستم فعال و هم بلندگو هستند

در حالی که تمام بلندگوهای فعال مجهز به منبع تغذیه در نظر گرفته می شوند ، نباید همه بلندگوهای فعال را فعال خواند. 

تفاوت در این است که یک بلندگوی دارای راه همان مسیر سیگنال را دارد که یک تنظیم غیرفعال است ، اما تقویت کننده (غالباً آمپر هم از قبل و هم از قبل) در یکی از محفظه های بلندگو پنهان است. همچنین یک اتصال کابل بلندگو بین بلندگوی اصلی (که دارای تقویت است) و شریک برده (غیرفعال) وجود خواهد داشت.

اکثر مدل های مجهز به قیمت مقرون به صرفه از چنین پیکربندی استفاده می کنند. چنین رویکردی برخی از ظرافت عملکرد واقعی فعال را دارد اما از مزایای فنی آن کم است.

خرید باند اکتیو . Standmounts vs floorstanders: کدام بلندگوها را بخرید؟

بهترین بلندگوهای دوار 2021: بلندگوهای برتر دستگاه ضبط صدا

 بلندگوهای فعال با پخش جریانی چطور؟ 

در حالی که بلندگوهای فعال دارای مزایای عملکردی واضحی هستند ، اما جمع بودن آنها همچنین به معنی جذاب بودن آنها برای کاربرانی است که به دنبال روشی محتاطانه و فشرده برای گوش دادن به موسیقی هستند.

خرید باند اکتیو

ما به طور فزاینده ای شاهد بلندگوهای فعال هستیم که هدف آنها بسته شدن حتی در عملکرد بیشتر کابینت هایشان است - نه تنها تقویت بلکه ماژول های جریان و اتصالات فیزیکی - ایجاد یک سیستم "همه در یک" کامل که نیاز به جعبه های اضافی یا کابل کشی را به حداقل می رساند. با ویژگی هایی مانند قابلیت های پیش آمادگی ، ورودی های دیجیتال و آنالوگ ، سازگاری جریان بلوتوث و Wi-Fi مستقیماً در بلندگوهای فعال (یا یک جعبه کوچک همراه که سپس با آنها ارتباط برقرار می کند) ، یک گزینه کم نظیر ، جمع و جور و کم نظیر برای سیستم جدا می شود این هزینه می تواند مطلوب تر از خرید همه چیز به صورت جداگانه باشد (گرچه لزوماً نباید عملکرد مشابه عملکرد جداگانه های پیشرو در کلاس را از آنها داشته باشید

خرید باند اکتیو

 خرید باند اکتیو

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : ecis.ir

mohamad بازدید : 17 دوشنبه 10 خرداد 1400 نظرات (0)

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان . در مورد مشخصات مورد نیاز برای پاسخ به این س questionsالات با مشتری مصاحبه کنید - و یادداشت برداری کنید یا جلسه را ضبط کنید! مشتری احتمالاً وقتی صحبت می کند بهتر از همه چیز را توضیح می دهد در مقابل اینکه فشار برای توضیح چیزی را به صورت کتبی احساس می کند. عبارت آنها می تواند برای محتوای نهایی بسیار مفید باشد ، بنابراین توجه کنید. اگر مشتری مشتاق تهیه نسخه شخصی خود است ، از او بخواهید پاراگرافها یا جملات کوتاهی را برای شما ارسال کند که بخشهای اصلی هر بخش از مطالب را توضیح دهد. شما یا نویسنده می توانید قطعات را به محتوای قوی بسته بندی شده با عناوین بهینه شده برای جستجو و جلب توجه جمع کنید.

بعضی از مشتریان مهارت نوشتاری کافی دارند. اگر وقت است ، آنچه را که آنها نوشته اند ، آموزش دهید. اگر آنها تمایل به کلامی بودن دارند ، برای خلاصه تر شدن با آنها کار کنید. یا شاید آنها از کلیک های بازاریابی آویزان شده اند؟ این نیز قابل کنترل است!

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان . هر نویسنده ای می تواند تحت هدایت یک ویراستار ماهر بهتر شود. اگر در این نقش راحت هستید ، دنبال آن بروید. فقط مطمئن شوید که برای وقت خود جبران می شوید.

محتوا افراد را درگیر خود می کند

محتوا به همین دلیل است که مردم از یک وب سایت بازدید می کنند. این طرح برای ارائه این اطلاعات به روشی سازمان یافته و افزودن کارایی و سبک وجود دارد. داشتن محتوا در اوایل فرآیند به معنای طرحی است که می توان در اطراف آن قالب بندی کرد. این تمرکز به طراحی اجازه می دهد تا مطالب را برجسته کند و منجر به بهبود تجربه کاربری می شود.

طراحی سایت در اصفهان

 طراحی سایت در اصفهان

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره کلیک کنید...

منبع : karizmagp.com

mohamad بازدید : 17 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران . پایین پارک

این جزئیات خاص است که بهترین کت ها را از بقیه جدا می کند. به این فکر کنید که گیرنده شما هنگام باز کردن بسته بندی خود چه چیزی را دوست دارد ببیند. اگر او عاشق مواد ضخیم است و در عین حال از کمی تجمل لذت می برد ، یک کت بلند و پایین استیک انتخاب خارق العاده است. داون یک گزینه برتر برای هوای سرد است زیرا به طور موثر برخلاف هر چیز دیگری عایق بندی می کند - مهم نیست که شرایط خیانت آمیز در آنجا وجود دارد. اگر او چیزی شبیه یک ماجراجو در فضای باز است ، به خصوص کت متین فکر می کند زیرا از جنبه منحصر به فرد شخصیت او بهره می برد.

خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان

خرید عمده مانتو تابستانه در اصفهان . او عاشق نحوه به دام انداختن گرمای بدن است تا در هنگام حرکت در یک شیب پر از پودر یا مذاکره در مورد پیاده روهای شلوغ در یک مرکز شبانگاهی سریع ، بسیار گرم بماند. برخی از سبک ها به طور خاص با توجه به نیازهای زمستانی طراحی شده اند: به دنبال هودهای قابل تنظیم ، کمر بند برای راحتی بیشتر و تناسب بهتر و حداکثر قدرت پر کردن برای ایجاد راحتی بی پایان در طول روز باشید. در مورد آن تجملاتی که او دوست دارد؟ به هودهای خز مصنوعی و رنگهای پر زرق و برق فکر کنید که شاید فکرش را هم نکند که خودش بخرد.

جلیقه قابل بسته بندی

چه موقع جلیقه خیلی بیشتر از جلیقه است؟ وقتی بسته بندی می شود و پر از پایین است

خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

 خرید عمده مانتو تابستانه در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

mohamad بازدید : 16 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید مانتو مجلسی در تهران

خرید مانتو مجلسی در تهران  . کاپشن پفکی Beinia parka

در انتخاب مانتو موارد بیشتری برای گفتگو وجود دارد

کدام رنگ ها را باید انتخاب کنید؟ آیا همیشه باید کت زمستانی مشکی زنانه انتخاب کنید؟

همیشه داشتن حداقل یک مانتو خنثی در کمد لباس یا شاید دو تا لباس خوب است.

یک کت سرمه ای سیاه یا تیره در مناطقی که هوا مرطوب یا غیر قابل پیش بینی است بسیار کاربردی است.

خرید مانتو مجلسی در اصفهان

حتماً دسته زیبایی از روسری های روشن تر یا روشن داشته باشید تا صورت شما را روشن کند.

من همچنین عاشق ظاهر و ظرافت یک کت کرم یا رنگ روشن هستم. این می تواند هم برای روز و هم برای شب بسیار شیک باشد.

من قطعاً شما را تشویق می کنم که یک کت رنگی نیز اضافه کنید.

یکی را به رنگی انتخاب کنید که مناسب شما باشد. پوشیدن آنها بسیار راحتتر از تصور شما است و تأثیر زیادی در سبک شما خواهد داشت.

چگونه کت بپوشم؟

خرید مانتو مجلسی در اصفهان . شما می خواهید یک کت با کیفیت بالا خریداری کنید که چندین فصل برای شما دوام داشته باشد ، بنابراین یک تناسب کامل بسیار مهم است! در اینجا چند نشانگر برای درست کردن آن آورده شده است.

حتماً از شانه ها متناسب شوید. باید مستقیم پایین آویزان شود.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی از طریق بازوی بازو وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که درزها ، چین ها ، درها یا جیب ها صاف و یکدست هستند.

کتهایی با طول بازو کامل باید مچ دستان را بپوشانند.

خرید مانتو مجلسی در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو در اصفهان و تهران

 خرید مانتو مجلسی در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

 

mohamad بازدید : 18 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پخش عمده جوراب در تهران

پخش عمده جوراب در تهران . جوراب ضد آب: شما 2 انتخاب دارید. اضافه بارهای ضد آب و تنفس برای تهیه کوله پشتی در هوای بارانی بسیار مناسب هستند ، در صورتی که جوراب های معمولی خود را خشک نگه دارید یک ضرورت واقعی است. یا ، جوراب های ضد آب / تنفسی را که به جای جوراب های معمولی پوشیده شده ، انتخاب کنید. این ویژگی ها دارای نمای بیرونی ضخیم ، مانع رطوبت و فضای داخلی پشم گوسفند است. آنها گرما را برای paddlers یا surfers در آب سرد فراهم می کنند.

پخش عمده جوراب در اصفهان

جوراب انگشتان پا: مانند دستکش برای پا ، "جوراب انگشتان" بدون درز از تاول های بین انگشت جلوگیری می کند. (توجه: تاول های بین انگشت نیز می تواند نتیجه کفش های خیلی تنگ باشد.) به طور معمول از الیاف مصنوعی ساخته شده است ، جوراب های پا برای دویدن یا پیاده روی در نظر گرفته شده اند.

پخش عمده جوراب در اصفهان . جوراب پشم گوسفند وجانوران دیگر: اینها یک انتخاب راحت با کفش یا صندل یا به تنهایی به عنوان دمپایی خانه هستند. پارچه رطوبت را از بین می برد اما به اندازه جوراب کوهنوردی با پا مطابقت ندارد.

جوراب های گرم شده: در این نوع از انرژی باتری کم قدرت برای تأمین گرمای سریع و ضد ضربه استفاده می شود. محبوب برای فعالیتهای کم تحرک (به عنوان مثال ، ماهیگیری ، ورزش تماشاگران) در هوای سرد.

پخش عمده جوراب در  تهران

هر یک از پاهای شما به طور متراکم با حدود 250،000 غده عرق اکرین پوشانده شده است ، و این باعث می شود که پاها یکی از خوشبوترین مکانهای بدن شما باشد. پارچه های عملکردی به جذب و پخش همه رطوبت کمک می کنند. در اینجا رایج ترین انتخاب های شما وجود دارد:

 پخش عمده جوراب در  تهران

برای مشاهده خدمات ، ثبت سفارش و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 1,258
  • بازدید کلی : 2,559